Israels misdaden

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Ik kwam net via google op de volgende site:

*niet voor zwakke magen*
http://www.thewe.cc/contents/more/archi ... cities.htm
De foto's laten niets aan de verbeelding over. Men zegt steeds dat hitler een gruwel was, dit is niet veel beter. Het zet bij mij nog steeds kwaad bloed dat NIEMAND op deze hele bedorven aardkloot ook maar enige acties onderneemt tegen deze misdaden. Uiteraard is dit vanwege de goede relaties die israel heeft met de VS en talrijke andere grote landen.

Dit wil echter niet zeggen dat ik zelf geen opmerkingen heb op de radicale palestijnen. Het mes snijdt langs twee kanten. Het verschil is dat de woede van de palestijnen te begrijpen is. Jarenlang hebben ze in vrede geleefd tot het verenigd koninkrijk besloot om even hun land af te geven aan de joden vanwege hun bijdrage in de eerste wereldoorlog. In deze context is het VK de grootste schuldige. De radicale israeli's daarentegen wentelen zich maar al te graag in de slachtofferrol die ze verworven hebben na de 2de wereldoorlog en praten zo ongeveer al hun verderflijke acties goedpraten. De andere landen moeten enkel ja knikken.

Ik veralgemeen hier zeker niet. Er zijn voldoende israelis die zich dood schamen voor de acties van hun regering. Idem voor de kant van de palestijnen. Ze zijn ook daar niet allemaal brave burgers die gewoon een huis en land willen.

Voila, meningen staan vrij uiteraard ;). Ik vond dat ik dit maar eens op dit forum mocht komen.
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

allemaal heel erg, maar imho niet echt userbaserelated ... hier bestaan andere fora voor ... :idea:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

inderdaad niet echt userbase stuff.

Wat niet wegneemt dat je er geen mening over kan hebben. Zolang ze ginderachter (en da's niet eens zo ver weg dat dat begint) geen volledige scheiding tussen kerk en staat kunnen waarmaken, zal dat daar ambras blijven. Want in naam van God moogt ge natuurlijk alles...

J.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

als ik eerlijk mag zijn citeer ik vaak een Joods auteur (naam schiet me niet te binnen): 'de Joden misbruiken de holocaust als politieke pasmunt.' verder vind ik het opvallend dat de staat Israel elke tegenspraak bestempelen als racisme en Jodenhaat. Samen met het feit dat er een sterke Joodse lobby is ( vooral in de VS) durven veel staten het niet meer aan om Israel tegen de haren te strijken.
Mooiste vb: de EU had voor miljarden euro aan infrastructuur gebouwd voor de Palestijnen ( ziekenhuizen ed.) die Israel mooi met deg rond gelijk gemaakt heeft. De EU heeft geen enkele keer protest aangetekend door de lobby er achter...

Je wil trouwens niet weten wat de Amerikaanse nucleair met Uranium verrijkte ammunitie doet... Meer dan enkel dood en verderf verspreiden, maar vooral er voor zorgen dat honderden, duizenden kinderen mismaakt geboren worden, in gebieden als Irak ( maar ook Kosovo en Servië) krijgen inwoners honderden keren meer kankers dan bij ons...
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

Man toch, daar gebeuren langs beide kanten zaken die nie goe te praten zijn. Laat u nie mislijden door een paar gruwelfoto's die dienen voor stemming makerij. Dat zijn twee landen die in OORLOG zijn met elkaar. Zoek maar is naar foto's over slachtoffers van palestijnse zelfmoordaanslagen.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

BungaMan schreef:Man toch, daar gebeuren langs beide kanten zaken die nie goe te praten zijn. Laat u nie mislijden door een paar gruwelfoto's die dienen voor stemming makerij. Dat zijn twee landen die in OORLOG zijn met elkaar. Zoek maar is naar foto's over slachtoffers van palestijnse zelfmoordaanslagen.
Pardon, door extremisten langs beide zijden, zowel de gematigde Israelis en Palestijnen moeten door die lijden.

Mijn idee erover, zelfde voor alle extremisten (VB,AEL,...) smijt ze op een afgesloten eiland/stuk land en laat ze daar elkaar uitmoorden, zolang ze de gewone mensen maar gerust laten.

Wat Praetorian zegt kan ik ook wel onderschrijven, Joden gebruiken WW II nog steeds te veel als emotionele chantage (tov het westen) en de Palestijnen hun kolonisatie.
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

BungaMan schreef:Man toch, daar gebeuren langs beide kanten zaken die nie goe te praten zijn. Laat u nie mislijden door een paar gruwelfoto's die dienen voor stemming makerij. Dat zijn twee landen die in OORLOG zijn met elkaar. Zoek maar is naar foto's over slachtoffers van palestijnse zelfmoordaanslagen.
Daar ben ik me zeker van bewust. Daarom zei ik ook dat het mes langs beide kanten snijdt.
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mijn idee erover, zelfde voor alle extremisten (VB,.******) smijt ze op een afgesloten eiland/stuk land en laat ze daar elkaar uitmoorden, zolang ze de gewone mensen maar gerust laten.
Zou je niet beter zelf op dat eiland gaan zitten vriend, of je venijn op een forum als "Blok..w.." gaan spuiten?

Ik dacht dat politiek hier niet toegelaten was?
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Praetorian schreef:als ik eerlijk mag zijn citeer ik vaak een Joods auteur (naam schiet me niet te binnen): 'de Joden misbruiken de holocaust als politieke pasmunt.' ..
De Islamitische gemeenschap in België doet dat ook met het woord racist / racisme, .. als ge niet akkoord bent met hun standpunt ben je wel een racist.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

Ofloo schreef:
Praetorian schreef:als ik eerlijk mag zijn citeer ik vaak een Joods auteur (naam schiet me niet te binnen): 'de Joden misbruiken de holocaust als politieke pasmunt.' ..
De Islamitische gemeenschap in België doet dat ook met het woord racist / racisme, .. als ge niet akkoord bent met hun standpunt ben je wel een racist.
niet iedereen over dezelfde kam scheren. Er zullen er zulke zijn, en er zullen er veel meer zijn die het niet doen.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Mahimahi schreef:
Mijn idee erover, zelfde voor alle extremisten (VB,.******) smijt ze op een afgesloten eiland/stuk land en laat ze daar elkaar uitmoorden, zolang ze de gewone mensen maar gerust laten.
Zou je niet beter zelf op dat eiland gaan zitten vriend, of je venijn op een forum als "Blok..w.." gaan spuiten?

Ik dacht dat politiek hier niet toegelaten was?
Sorry? Welk venijn?

VB, AEL en enkele kleine extreem linkse en rechtse groepen verdienen elkaar. Twee kanten van eenzelfde munt, bij sommige punten twijfel ik zelf of het wel twee verschillende kanten zijn.

*zucht* helaas hebben andere partijen dat populistisch gezwets ook al overgenomen.
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En zoals Murphy het zo mooi verwoordde :-)

"Never argue with a fool or he will drag you down to his level and beat you at it through sheer experience! "
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Pfft weet ge,...
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all. - Noam Chomsky
En daar laat ik het bij.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”