Standaard opzegformulier?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik ga opzeggen bij Coditel: ben hun echt sterk beu, ik stap over naar Belgacom TV. Moeilijke beslissing geweest: ik ben zo tevreden over EDPnet! :( Maar genoeg is genoeg met die kabelmaatschappij.

Anyway, ik vroeg me af wat ik zoal in mijn opzegformulier zet dat ik aangetekend ga versturen. Ik ga ervan uit dat ze sowieso gaan blijven facturen sturen en dat het sowieso miserie wordt, Coditel kennende. Heeft iemand dus een standaard formulier?

En bel ik best naar dienst facturatie wanneer de aangetekende zending is aangekomen? Kwestie van tenminste te weten wanneer het boeltje gaat stoppen?

Kunnen er extra kosten zijn voor afsluiten van de kabel?

Enkele vragen die ik me stel ;).
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Je kan nog altijd een schotel zetten?
Kriep
Plus Member
Plus Member

Brief stuur je naar:
Coditel
Tweekerkenstraat 26
1000 Brussel

Een standaardbrief kan je hier vinden:
http://www.overstappen.be/documenten/opzegging_coditel.doc

Wat de voorwaarden bij Coditel zijn weet ik niet, daarvoor kan je best even contact opnemen met hen. Klantendienst Coditel: 022265353.

BTW: Belgacom TV? Sure?
Goztow
userbase crew
userbase crew

lithion schreef:Je kan nog altijd een schotel zetten?
Op mijn terras zeker? En dan moet mijn terras nog aan de goeie kant staan :P.

En nja, Belgacom TV... zie je een alternatief (naast schotel) in Brussel? Laat eens zien: Coditel, daar wil ik van af, en ... daar houdt het op. Belgacom TV dus.

Hartelijk bedankt voor de links! Ik had ondertussen de kleine lettertjes van Coditel al eens bekenen en de opzegtermijn is 1 maand.
killer
Pro Member
Pro Member

Indi toevallig niet ?
Kriep
Plus Member
Plus Member

killer schreef:Indi toevallig niet ?

Coditel is de kabelmaatschappij wss :P

Brutélé in Elsene, Evere, Oudergem, Sint-Gillis, Sint-Pieter-Woluwe en Ukkel.
UPC in Etterbeek, Ganshoren, Jette, Koekelberg, Schaarbeek, Sint-Agatha-Berchem en Vorst.
Coditel in Anderlecht, Brussel (Brussel, Laken, Haren en Neder-Over-Heembeek), Molenbeek, Sint-Joost en Watermaal-Bosvoorde.
WoluTV in in Sint-Lambrechts-Woluwe.

Coditel Plus of Coditel Premium misschien?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb vorig jaar toen ik verhuisde ook mijn opzegbrief aangetekend naar Coditel verstuurd.

Toen ik nadat mijn opzegperiode voorbij was nog steeds signaal had, belde ik lichtjes argwanend naar de klantendienst. Daar vertelde men mij doodleuk dat men mijn brief NIET ontvangen had. :? Onvoorstelbaar amateuristisch geklungel. (waarschijnlijk de brief gewoon geklasseerd aangezien hij in het Nederlands opgesteld was). Gelukkig had ik mijn bewijsje bijgehouden. Snel ingescand en samen met de brief doorgemaild naar die mannen.

Een maand later (uiteindelijk dus nog vrij snel) had ik dan mijn resterend saldo op mijn rekening staan.

Veel succes! :-D
Goztow
userbase crew
userbase crew

Misschien stuur ik wel de brief in beide talen en mss zelfs in het Engels en Duits ook voor het zekere
Goztow
userbase crew
userbase crew

Opvolging (sorry voor double post): heb mijn aangetekende brief met ontvangstbevestiging in NL en FR naar Coditel verstuurd, heb na een week of 2 een bevestigingsbrief gekregen met het voorstel even op hun knie te gaan zitten om uit te leggen waarom ik weg ga (dat laat ik dus maar aan de kant liggen) en met de uitnodiging om mijn materiaal met borg binnen de maand binnen te brengen zodat ik mijn geld terug kan krijgen.

Al bij al dus heel netjes van Coditel.

Ik heb wel nog een factuur van edpnet ontvangen maar men heeft me bij BGC gezegd die niet te betalen, dit zien we dus nog.

Taxipost met materiaal voor Belgacom TV mloest tussen 19 en 20u komen maar kwam om kwart voor 5, dus niemand thuis. Tijden lezen is niet hun sterkte. daar mag ik dus zelf omgaan.

Lekkere case, heh.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Opvolging (sorry voor double post): heb mijn aangetekende brief met ontvangstbevestiging in NL en FR naar Coditel verstuurd, heb na een week of 2 een bevestigingsbrief gekregen met het voorstel even op hun knie te gaan zitten om uit te leggen waarom ik weg ga (dat laat ik dus maar aan de kant liggen) en met de uitnodiging om mijn materiaal met borg binnen de maand binnen te brengen zodat ik mijn geld terug kan krijgen.

Al bij al dus heel netjes van Coditel.

Ik heb wel nog een factuur van edpnet ontvangen maar men heeft me bij BGC gezegd die niet te betalen, dit zien we dus nog.

Taxipost met materiaal voor Belgacom TV mloest tussen 19 en 20u komen maar kwam om kwart voor 5, dus niemand thuis. Tijden lezen is niet hun sterkte. daar mag ik dus zelf omgaan.

Lekkere case, heh.

daar houdt taxipost geen rekening mee hoor. ik had eens gevraagd op om zaterdag te leveren, maar het werd op vrijdag geleverd en ik kon er ook zelf achter.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Ben erom geweest: 10 km door Brussel in spitsuur. In een recordtijd van 2 uur (heen en terug, dat wel)...

Nu nog met dat materiaal van Coditel terug naar hun winkel, dit keer gelukkig met metro ;).
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”