bureaublad

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Eddy
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 nov 2004, 19:48

Is het normaal dat ik rondomrond mijn bureaublad een zwarte ruimte heb, ik probeer te antwoorden op de vragen van hln en door die zwarte band geraak ik niet aan het aan te vinken item. Kan ik mijn bureaublad uitbreiden tot over de hele oppervlakte van het scherm?
Dank voor jullie antwoord
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Heb je toevallig een LCD monitor ? Zo ja, druk eens een keer op de AUTO toets. HEt is namelijk niet normaal die zwarte rand, en kan ook niet een instelling van je PC zijn !
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat kan wel als je een lagere resolutie gebruikt dan de native resolutie van een LCD-panel. Niet alle combinaties van frequentie en resolutie worden uitgerokken.
Eddy
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 nov 2004, 19:48

Ik heb nog een gewone monitor van compaq en hoe ken ik eventueel die resolutie veranderen?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Microsoft schreef:De resolutie van uw beeldscherm wijzigen

Met de schermresolutie bepaalt u de hoeveelheid informatie die op uw scherm verschijnt, gemeten in pixels.

• Een lage resolutie-instelling, zoals 640 x 480, zorgt ervoor dat items, zoals pictogrammen, groter op het beeldscherm verschijnen.
• Een hoge resolutie, zoals 1024 x 768, zorgt ervoor dat items kleiner op het beeldscherm verschijnen.
• Om uw schermresolutie aan te passen, klikt u met de rechtermuisknop op uw bureaublad.
• Selecteer Eigenschappen > Instellingen.
• Gebruik de schuifbalk om de resolutie bij te stellen > Toepassen.
• Het scherm zal gedurende enkele ogenblikken zwart worden, waarna u uw beelscherm in de geselecteerde resolutie verschijnt.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”