Vind een lief via AI

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Deze Nederlandse website (in beta-fase) loopt al 'n tijdje maar is in België volgens mij nog niet echt bekend.

http://www.paiq.nl

Momenteel kan ik 3 mannen en onbeperkt vrouwen uitnodigen, iemand interesse om te testen?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

ik heb dit al eens uitgetest.
zijn toch voor namelijk nederlanders en weinig belgen.

www.lnm.eu is daarentegen wat beter.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

hollebollegijs schreef:ik heb dit al eens uitgetest.
zijn toch voor namelijk nederlanders en weinig belgen.

www.lnm.eu is daarentegen wat beter.
Hmmm, heb lnm eens bekeken, is niet echt vergelijkbaar vind ik.
Paiq is een matching-site, je kan een heleboel vragen beantwoorden, aan de hand daarvan word je door het programma gekoppeld.
Het enige wat je in het begin weet is de naam en de leeftijd, dat maakt het iets spannender.
Je moet telkens uitvissen wat je gemeen hebt, naargelang je meer chat wordt de resolutie van de foto hoger.

Bij lnm kan/moet je zelf kiezen, is dus gewoon een dating-site.

Enne... dat er weinig Belgen zitten is net omdat het weinig bekend is.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik ken paiq alleen maar in de context "het vinden van een s*xvriend(in)"... zegt dit nu véél over mij ? :oops:
If you can't beat them, confuse them.
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik ben niet zo dating-site achtig, maar ben wel curieus moet ik eerlijk toegeven :wink:
Zoals je het beschrijft klinkt het wel spannend :-D
Gelinkt worden aan iemand door gemeenschappelijkheden, maar wat zijn dan zoal de vragen?

Persoonlijk vind ik het ook wel positief dat je niet direct de foto te zien krijgt, dat je er eerst voor met elkaar moet praten en dus ook de persoon wat kent vooraleer je haar/hem te zien krijgt, want bijna iedereen zal toch moeten toegeven dat ze mensen die er toch niet echt volgens hun 'standaard' uitzien geen kans geven hen beter te leren kennen.

Maar nu zal er wel gezegd gaan worden dat het alleen de lelijke mensen zijn die er zo over denken :wink:
Praetorian
Premium Member
Premium Member

ooit eens iets gelezen in de krant. Mja ik denk persoonlijk dat het beter is of een standaard dating site, want daar gaat iedereen toch maar af op uiterlijk ( denk ik).
Vieten
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Braindamage schreef:Ik ben niet zo dating-site achtig, maar ben wel curieus moet ik eerlijk toegeven :wink:
Zoals je het beschrijft klinkt het wel spannend :-D
Gelinkt worden aan iemand door gemeenschappelijkheden, maar wat zijn dan zoal de vragen?

Persoonlijk vind ik het ook wel positief dat je niet direct de foto te zien krijgt, dat je er eerst voor met elkaar moet praten en dus ook de persoon wat kent vooraleer je haar/hem te zien krijgt, want bijna iedereen zal toch moeten toegeven dat ze mensen die er toch niet echt volgens hun 'standaard' uitzien geen kans geven hen beter te leren kennen.

Maar nu zal er wel gezegd gaan worden dat het alleen de lelijke mensen zijn die er zo over denken :wink:
De vragen gaan over je hobby's, hoe je situaties interpreteert (onmiddelijk oordelen of eerst nadenken), je geloof, je uitgaansleven, hoe je over een relatie denkt, hoe je je eigen karakter ziet enz.
Je kan ze maar in één volgorde beantwoorden maar het gaat per reeks en tot nu toe max 135 vragen.

Ik heb nog 2 uitnodigingen over, stuur maar een pm met je mail-adres, je voornaam (en je geslacht als dat niet uit je voornaam blijkt).
Nadien kan je zelf ook anderen uitnodigen, vrouwen onmiddelijk zoveel je wil, mannen afhankelijk van hoeveel je chat (nu nog 2 dus).

Enne, momenteel is nog alles gratis, hopelijk blijft dat zo.

17u30
De laatste uitnodiging is net weg, nu kan ik (voorlopig) enkel nog vrouwen uitnodigen.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Praetorian schreef:ooit eens iets gelezen in de krant. Mja ik denk persoonlijk dat het beter is of een standaard dating site, want daar gaat iedereen toch maar af op uiterlijk ( denk ik).
Is een heel artikel over geweest in het ter ziele gegane Netwerk.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

meon schreef:
Praetorian schreef:ooit eens iets gelezen in de krant. Mja ik denk persoonlijk dat het beter is of een standaard dating site, want daar gaat iedereen toch maar af op uiterlijk ( denk ik).
Is een heel artikel over geweest in het ter ziele gegane Netwerk.
klopt, daardoor heb ik me toen ingeschreven
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

Heb me ondertussen ingeschreven :-)
Ik kan wel alleen maar vrouwen uitnodigen, nochtans zijn er meer vrouwen geregistreerd dan mannen...
Je moet telkens uitvissen wat je gemeen hebt, naargelang je meer chat wordt de resolutie van de foto hoger.
Dat heb ik inderdaad gemerkt, al vind ik het nogal licht uitvallen, ik verwachtte dat je toch wel echt een redelijke tijd met elkaar zou moeten chatten alvorens die foto's duidelijk worden, maar na mss nog geen 10 minuutjes chatten (waarin je elkaar toch niet leert kennen) zijn de foto's al volledig zichtbaar. Dus als je iemand bent die oppervlakkig is en toch wel de foto wil zien alvorens je echt met die persoon wil praten, dan is het een kleine moeite om even wat te zeveren en zo de foto snel zichtbaar te hebben...

[Offtopic] Userbase is blijkbaar toleranter dan het VT4 forum, ik had daar een berichtje geplaatst over deze site en de inhoud werd meteen gewist en vervangen door "geen spam aub" :roll: Was nochtans in hun babbelbox geplaatst
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Joma, hier zitten meer zielen die écht een lief hopen te vinden op zo'n site eh :p
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:Joma, hier zitten meer zielen die écht een lief hopen te vinden op zo'n site eh :p
Dan is het sympathiek van jullie dat dit toegelaten wordt :lol:

Was volgens mij trouwens een automatische verwijdering zonder dat er een moderator aan te pas kwam
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

Ik kan nu ook 2 mannen uitnodigen, dus mannen die intresse hebben, laat maar weten :wink:

Vrouwen trouwens ook hé :-D
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Is dat eigenlijk ook voor Belgen?
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Invites: 6M, ∞V

Ik heb er blijkbaar ook nog :)
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Is het ni gemakkelijker om uzelf eens een klets te geven en er eentje op te scharrelen op een feestje/fuif/concert? Al dat site-gedoe is nogal ... "raar".
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:Is dat eigenlijk ook voor Belgen?
Is ook voor Belgen :wink:
SantaSCSI schreef:Is het ni gemakkelijker om uzelf eens een klets te geven en er eentje op te scharrelen op een feestje/fuif/concert? Al dat site-gedoe is nogal ... "raar".
Is niet echt de bedoeling om er een lief aan over te houden, het is vooral leuk om mensen op die manier te leren kennen die je normaal gezien niet tegenkomt. Het kan goed zijn dat de persoon die jou het meeste aanstaat niet direct van uit jou omgeving is hé :wink:

Trouwens, een relatie beginnen puur uit chatten is wel heel raar, een echte ontmoeting zal er dan toch altijd moeten komen. En dan gaat het om iets normaals hé :wink:
Vieten
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Ben nog wel maar aan 1 Belgische vrouw gematcht, de rest allemaal Nederlandse.
Dus ofwel zijn er weinig Belgische geregistreerd ofwel heb ik een typsich Nederlands karakter :-D
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

Vieten schreef:Ben nog wel maar aan 1 Belgische vrouw gematcht, de rest allemaal Nederlandse.
Dus ofwel zijn er weinig Belgische geregistreerd ofwel heb ik een typsich Nederlands karakter :-D
Denk vooral het eerste :-)
Zelf nog niet gematcht aan een belgische, maar Nederlandse jongedames zijn wel tof om mee te praten :-)
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

waarom zou je dat überhaupt willen?

mails beantwoorden, tijd verspillen aan msn toestanden,vreemden ontmoeten die je anders nooit zou willen tegenkomen,...

Nog erger zijn die mails van msn "wil je msn-space-vriend worden?"
of van lnm enz.

=>spamfilter aangezet en opgelost :-)

interessante mensen tegenkomen die je anders niet tegenkomt?
Interessante mensen zitten overal als je een beetje creatief bent(maar die zitten wss niet teveel achter de pc,die hebben wel wat beters te doen,ale tis maar wat je interessant vind).

Goed ik ga mn phyllostachys'n nog eens inspecteren,veels interessanter.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

laurens7 schreef:Goed ik ga mn phyllostachys'n nog eens inspecteren,veels interessanter.
Euh .. bamboe? :think:
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

laurens7 schreef:waarom zou je dat überhaupt willen?

mails beantwoorden, tijd verspillen aan msn toestanden,vreemden ontmoeten die je anders nooit zou willen tegenkomen,...

Nog erger zijn die mails van msn "wil je msn-space-vriend worden?"
of van lnm enz.

=>spamfilter aangezet en opgelost :-)

interessante mensen tegenkomen die je anders niet tegenkomt?
Interessante mensen zitten overal als je een beetje creatief bent(maar die zitten wss niet teveel achter de pc,die hebben wel wat beters te doen,ale tis maar wat je interessant vind).

Goed ik ga mn phyllostachys'n nog eens inspecteren,veels interessanter.
Als niemand interesse zou hebben in dat soort zaken, dan bestonden die sites niet hé, dus laat iedereen doen wat hij wil
zippie666
Pro Member
Pro Member

http://www.liefde-voor-het-leven.com/ is er ook zo ééntje uit de oude doos :)

Als je daar bij cijfers klikt zie je dat het vooral Belgen zijn, maar niet teveel jonge mensen blijkbaar :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”