Weet iemand wat de instellingen zijn om online te kunnen met de ps2 als je een alcatel speedtouch usb modem (dat groen ding) hebt?
Want ik krijg dat ding echt nie aan t bolle.
Er is een lan-verbinding tussen m'ne ps2 en pc, en het testen ging al goed, maar als ik probeer te verbinden met central station zegt die dat de instellinge niet goed zijn.
GreetzZz
BeeB
ps2 online
Ja had ik ook al gevonden, k heb alles precies zo gedaan, het werkt ook goed met bv Tony Hawk 4 omdat ik daar geen central station account voor moet hebben. Het enige probleem dat ik niet in central station kom om de één of andere reden. En zonder die account kun je bijna geen games spelen. Heeft iemand hier al met een speedtouch usb online gespeeld op de ps2?
GreetzZz
BeeB
GreetzZz
BeeB
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, voor tony hawk heb je geen central station nodig. En dat werkt. Voor andere games via central station heb je wel account nodig.
Heb je dan een account? Kan je wat meer info geven over die central station, ps2 is vrij vaag voor mij
Ik speel er niet echt op
Dus meer details kunnen je misschien helpen 
Heb je dan een account? Kan je wat meer info geven over die central station, ps2 is vrij vaag voor mij

I love it when a plan comes together!
Tony Hawk 4 is al een ouder spel, en toen was er nog geen sprake van die central station. Dit is eigenlijk een globale database van alle ps2 gamers. als je je hier registreert kies je een nickname en krijg je een toegangscode, zonder die toegangscode kan je bij de nieuwe spellen niks doen. En ik krijg dus absoluut geen verbinding met die central station.
Ergens moet er dus iets niet kloppen, maar wat...
GreetzZz
BeeB
Ergens moet er dus iets niet kloppen, maar wat...
GreetzZz
BeeB
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, maak je gebruik ergens van een Proxy-server? Indien ja, zet die eens af.
Kan je via de pc naar die central station? Probeer het zo eens.
Moet je vanuit je spel naar die central station kunnen? Zit er eventueel een firewall op je pc in de weg, die bepaalde poorten blocked?
Als de connectie lukt met het internet via de ps (zoals TH), dan zou ik zeggen, het ligt niet aan de connectie wel ergens aan settings, firewall, proxy,.. controleer dat allemaal eens.
Kan je via de pc naar die central station? Probeer het zo eens.
Moet je vanuit je spel naar die central station kunnen? Zit er eventueel een firewall op je pc in de weg, die bepaalde poorten blocked?
Als de connectie lukt met het internet via de ps (zoals TH), dan zou ik zeggen, het ligt niet aan de connectie wel ergens aan settings, firewall, proxy,.. controleer dat allemaal eens.
I love it when a plan comes together!