Pagina 1 van 1

ScreenTonic : akkoord Proximus en Mobistar

Geplaatst: 05 apr 2007, 08:59
door hollebollegijs
De mobiele telefoonoperatoren Proximus en Mobistar hebben een
samenwerkingsakkoord getekend met het Franse ScreenTonic, de pionier
voor mobiele publiciteit in Europa.

Volgens de overeenkomst zal ScreenTonic het eerste publicitaire aanbod
van beide operatoren verzorgen op PlazZza, het zoekportaal voor
mobiele internetsites. Er zullen onder meer banners worden geplaatst
op mobiele internetsites. De consument is vrij om al dan niet op de
banners te klikken, legt Philippe Huysmans van ScreenTonic uit. In
Belgiƫ bedraagt de penetratiegraad van de gsm om en bij de 90 procent.
(belga/hln)

Geplaatst: 05 apr 2007, 10:00
door Blue-Sky
Er zullen onder meer banners worden geplaatst op mobiele internetsites. De consument is vrij om al dan niet op de banners te klikken, legt Philippe Huysmans van ScreenTonic uit.
En daar zitten we op te wachten zeker? Als ik een nieuwsbericht plaats op Userbase, dan is dit al gefilterd, ontdaan van vervelende reclame banners, indien mogelijk.

@hollebollegijs, niets tegen jou post hoor, maar dat wil ik juist vermijden die banners 8)

Nu krijg ik designers op mijn kap zeker :???:

Geplaatst: 05 apr 2007, 10:12
door meon
Aangezien mobiel internet eigenlijk onnoemelijk duur is (traffiek), staan we allemaal te wachten op banners op onze GSM! :evil:

Geplaatst: 05 apr 2007, 15:33
door Draco888
meon schreef:Aangezien mobiel internet eigenlijk onnoemelijk duur is (traffiek), staan we allemaal te wachten op banners op onze GSM! :evil:
Inderdaad, als ze nu is op zijn minst van hun prijs af doen, dan wil het is overwegen, anders . . . de boom in.