ScreenTonic : akkoord Proximus en Mobistar
Geplaatst: 05 apr 2007, 08:59
De mobiele telefoonoperatoren Proximus en Mobistar hebben een
samenwerkingsakkoord getekend met het Franse ScreenTonic, de pionier
voor mobiele publiciteit in Europa.
Volgens de overeenkomst zal ScreenTonic het eerste publicitaire aanbod
van beide operatoren verzorgen op PlazZza, het zoekportaal voor
mobiele internetsites. Er zullen onder meer banners worden geplaatst
op mobiele internetsites. De consument is vrij om al dan niet op de
banners te klikken, legt Philippe Huysmans van ScreenTonic uit. In
Belgiƫ bedraagt de penetratiegraad van de gsm om en bij de 90 procent.
(belga/hln)
samenwerkingsakkoord getekend met het Franse ScreenTonic, de pionier
voor mobiele publiciteit in Europa.
Volgens de overeenkomst zal ScreenTonic het eerste publicitaire aanbod
van beide operatoren verzorgen op PlazZza, het zoekportaal voor
mobiele internetsites. Er zullen onder meer banners worden geplaatst
op mobiele internetsites. De consument is vrij om al dan niet op de
banners te klikken, legt Philippe Huysmans van ScreenTonic uit. In
Belgiƫ bedraagt de penetratiegraad van de gsm om en bij de 90 procent.
(belga/hln)