De mobiele telefoonoperatoren Proximus en Mobistar hebben een
samenwerkingsakkoord getekend met het Franse ScreenTonic, de pionier
voor mobiele publiciteit in Europa.
Volgens de overeenkomst zal ScreenTonic het eerste publicitaire aanbod
van beide operatoren verzorgen op PlazZza, het zoekportaal voor
mobiele internetsites. Er zullen onder meer banners worden geplaatst
op mobiele internetsites. De consument is vrij om al dan niet op de
banners te klikken, legt Philippe Huysmans van ScreenTonic uit. In
België bedraagt de penetratiegraad van de gsm om en bij de 90 procent.
(belga/hln)
ScreenTonic : akkoord Proximus en Mobistar
En daar zitten we op te wachten zeker? Als ik een nieuwsbericht plaats op Userbase, dan is dit al gefilterd, ontdaan van vervelende reclame banners, indien mogelijk.Er zullen onder meer banners worden geplaatst op mobiele internetsites. De consument is vrij om al dan niet op de banners te klikken, legt Philippe Huysmans van ScreenTonic uit.
@hollebollegijs, niets tegen jou post hoor, maar dat wil ik juist vermijden die banners

Nu krijg ik designers op mijn kap zeker

Inderdaad, als ze nu is op zijn minst van hun prijs af doen, dan wil het is overwegen, anders . . . de boom in.meon schreef:Aangezien mobiel internet eigenlijk onnoemelijk duur is (traffiek), staan we allemaal te wachten op banners op onze GSM!