Bekijken maandelijks datavolume

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
spider2
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 mar 2007, 18:01

Hallo, Is er soms iemand die mij kan vertellen waar ik bij dommel mijn maandelijks verbruik kan bekijken en of er soms een volumemeter bestaat voor op de pc die rekenig kan houden met de happy Hours van domel
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

spider2 schreef:Hallo, Is er soms iemand die mij kan vertellen waar ik bij dommel mijn maandelijks verbruik kan bekijken en of er soms een volumemeter bestaat voor op de pc die rekenig kan houden met de happy Hours van domel

Kijk eens in je mail met gegevens die je kreeg toen je bij Dommel klant werd (als hij weg is vraag je gewoon of ze hem nog eens opsturen).
Daar moet je dit vinden:
login/email: je emailadres waarmee je klant werd
pasword: staat in je email met login gegevens van Dommel
https://crm.schedom-europe.net/

eenmaal ingelogd ga je naar "my packages" /"mijn paketten"
en daar moet je op "i" klikken geloof ik, wel de informatie staat er allemaal in de bodem van de pagina.
spider2
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 mar 2007, 18:01

Dank u voor de snelle reply
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Graag gedaan.
DimitriD
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 nov 2006, 13:45

Voor de invoering van 60%, kon je duidelijk zien welk volume je gedownload (en upload) zowel in broadband als mediumband.

Nu geeft de teller enkel de hoeveelheid aan tot de limiet 50 GB.
En er staat dan bij vermeld mediumband.

Dus echt zien hoeveel ik nu gedownload heb, kan ik blijkbaar niet meer.

Groeten
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ja, ik zou ook graag het upload/medium band verkeer zien.
Laatst gewijzigd door crapiecorn op 03 apr 2007, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Ja, het zou handig zijn van al je verkeer te zien, ook al is het onbeperkt..
Gewoon ter info :wink:
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

spider2 schreef: of er soms een volumemeter bestaat voor op de pc die rekenig kan houden met de happy Hours van domel



Met isp monitor kan je tijdstip en % volume instellen (of was dat nu 50 %) dacht ik maar werkt al een tijd niet meer met Dommel….K’gebruik nu voorlopig DU meter en wat rekenen en moet zeggen dommels meter rekent de Happy Hours/en data zonder atm overhead nagenoeg precies hoor :wink:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

ISP monitor werkt voorlopig idd niet goed met Dommel, maar de laatste update bracht weer een verbetering.
En ik kan perfect zien hoeveel ik gedownload heb
- hij leest de Dommel statistieken uit, dit is met happy hours verrekend
- en houd ook al je download en upload bij, dit is dus wat je effectief ge up en download hebt, met de atm overhead bij ook

De snelheidsmeters werken ook weer, wel nog een probleem is het boostpack, dit word niet in rekening gebracht op de meter, ma ja ik tel gewoon 10 gig bij het volume dat ik zou over hebben/ 10gig af van wat ik verbruikt zou hebben.
Hopelijk lost de volgende release van ISP monitor dit op.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Draco888 schreef:ISP monitor werkt voorlopig idd niet goed met Dommel, maar de laatste update bracht weer een verbetering.


ah tnx, welke versie 5.4.1 / 5.4.2... ?
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Versie 5.4.1
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Hmm enige dat werkt zijn de dommelstatistieken, snelheidsmeters stopten opeens te werken en down/up volume werkt niet…eigenaardig...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

spider2 schreef:Hallo, Is er soms iemand die mij kan vertellen waar ik bij dommel mijn maandelijks verbruik kan bekijken en of er soms een volumemeter bestaat voor op de pc die rekenig kan houden met de happy Hours van domel

Als je nog andere vragen hebt, kan je altijd hier nog is kijken.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

kaise1 schreef:Hmm enige dat werkt zijn de dommelstatistieken, snelheidsmeters stopten opeens te werken en down/up volume werkt niet…eigenaardig...

Ja had ik ook voor, je moet je instellingen eens overlopen, en mischien zelfs twee maal, sommige veranderingen wouden niet van de eerste keer blijven had ik ondervonden.
Vooral eens bij je traffic monitor naar je adapter kijken, bij mij sprong die enkele keren weer naar ethernet, waar ik nu WiFi gebruik, na twee keer of zo bleef hij wel op de WiFi en kwam de snelheid weer door zoals het moet.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Is oké nu tnx waar ie nix moet van weten is de tijdstippen opslaan bij de reduceer statistieken….enfin is al dat :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”