Ik weet nog dat op het nieuwe netwerk iedereen op 5Mbits geplaatst werd ipv 4Mbits en er werd toen gezegd dat ze bezig waren met nog andere dingen. zouden die andere dingen adsl2+ zijn?

Toch wel: Belgacom. Alleen zijn de voorwaarden van wat je krijgt op ADSL2+ niet anders dan op ADSL.brooklyn schreef:Er is nog geen enkele isp die adsl2+ aanbied momenteel.
Hans is old-school user, net zoals de meeste oudgedienden op dit forum. Ex-Versatellers als ik of heel vroege Tele2-ers (pre-2006) betalen namelijk niets meer bovenop een maximum bedrag van 5€, ongeacht het downloadtraffic die ze erover gaan ....regeri schreef:Geen limiet meer?
op tele 2 zit zeker een limiet alleen je betaalt extra de Gb's die je verbruikt,bovenop de 10 Gb.
4Mb
Maandelijks abonnement internet €40,90
Maandelijks volume 10GB download volume inbegrepen
Extra volume € 1/GB
bron:
http://www.tele2.be/nl/allin/tarievenen ... ieven.html
regeri schreef:Zij zullen zeker idd met adsl2+ komen,alleen wanneer is de vraag.Als je bekijkt in wat voor "snel tempo",al veranderingen plaats vinden op internetgebied vergeleken met 2 jaar geleden.Maar goed,het kan zeker een stuk sneller,eerder het had al lang op de markt moeten zijn,en dan ook met name snelheid en datalimieten(geen meer ).
Misschien is deze site gewoon niet echt geschikt om het potentieel te testen van een 20Mbit lijn in Nederland? Heb je ook eens via de ftp's van Heanet & Surfnet geprobeerd? Dat zijn echt supersnelle lijnen. Om belasting te testen kan je dan best nog eens een paar parallele downloads opzetten, dan zie je het potentieel van zo'n lijn echt.meon schreef:Ik heb deze avond een 20 mbit-lijn in Eindhoven aangesloten van Tele2 en hier een speedtest gedaan. Ik had niet echt een "waw"-gevoel hoor.
4,2 mbit down, 0,8 mbit up
Care to elaborate? Gaat Tele2 mee op de VDSL wagen van BGC springen? Of gaan ze eigen DSLAM equipment plaatsen voor 2+? En wat met de geruchten van Tele2TV in NL?T2m schreef:Ik ben er echter persoonlijk van overtuigd, nu we het internet gebruiken voor het doorsluizen van enorme hoeveelheden data [], dat we een hevige evolutie gaan meemaken de komende jaren.