ik vroeg me af wat het onderliggende netwerk is bij dommel.
ik dacht dat dit het belgacom netwerk is.
wil dit zeggen dat dommel bij de grote toevlucht van nieuwe klanten nooit in de problemen komt zoals edpnet?
edpnet heeft wel zelf hardware staan, heeft dommel dit ook of gebruikt deze die van belgacom?
het komt erop neer, ff afwachten of dommel het grote aantal klanten aankan, of beter ff afwachten...
onderliggend bij dommel
Hetzelfde als Belgacom, namelijk Turboline
-
- Plus Member
dus als het ooit zover komt dat dommel snelheidsproblemen heeft hebben alle belgacom klanten van die regio ook problemen?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Of je problemen hebt heeft gewoon met centen te maken... zolang een provider wil betalen zal er dus niet meteen een probleem zijn.
-
- Plus Member
dus dommel is niet meer gevrijwaard van snelheidsproblemen dan edpnet?
Dat hangt van veel factoren af, twee belangrijke zijn het ADSL-netwerk en de eigen servers.barbapapa5800 schreef:dus dommel is niet meer gevrijwaard van snelheidsproblemen dan edpnet?
Dommel gebruikt hetzelfde netwerk voor zijn ADSL signaal als SKYNET. Persoonlijk vind ik dit toch iets stabieler, hoewel het iets meer dan en jaar geleden is dat ik bij Scarlet zat.
De Dommel servers, tot nu toe nog geen groot probleem gehad, er waren enkel twee of drie periodes van enkele uren dat er problemen waren, maar het eerste was een DDOS attack op Dommel (kan iedere provider gebeuren) en de andere twee keer waren bij de recente veranderingen (boostpackage, Happy Hours).
Mja je moet het natuurlijk zelf uitmaken he. Persoonlijk heb me mijn overstap van Scarlet-> Skynet -> Dommel geen seconde beklaagd.
Maar nog een ding, het kan ook zijn dat het probleem bij jouw binnen bekabeling zit he,heb je dat al eens nagekeken?
-
- Plus Member
ik ben zeker dat het niet in mijn bekabeling zit.
omdat ik maar heel af en toe met een snelheidsprobleem zit en nu is het al weer een tijdje geleden.
ik wacht nog af wie er eerst met adsl2+ komt.
omdat ik vermoed dat dommel er sneller bij zal zijn dan edpnet stelde ik deze vraag.
want dommel heeft nu al een "rush" van nieuwe klanten, bij adsl2+ zal dit nog eens gebeuren.
dan is natuurlijk de vraag of ze dit aankunnen...
omdat ik maar heel af en toe met een snelheidsprobleem zit en nu is het al weer een tijdje geleden.
omdat ik vermoed dat dommel er sneller bij zal zijn dan edpnet stelde ik deze vraag.
want dommel heeft nu al een "rush" van nieuwe klanten, bij adsl2+ zal dit nog eens gebeuren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Wees gerust dat ze dit zullen aankunnen.Ze vragen ruim op tijd de upgrades aan en dan is er niks aan de hand.barbapapa5800 schreef:ik ben zeker dat het niet in mijn bekabeling zit.
Ja, het enige merkbare probleem bij de laatste rush naar Dommel was dat hun helpdesk even trager was. Mja ook niet gek he, dacht dat ze het daar met twee bolwerken allemaal. Mischien dat ze na de toevloed aan nieuwe klanten een of twee medewerkers zullen aanwerven.ketter schreef:Wees gerust dat ze dit zullen aankunnen.Ze vragen ruim op tijd de upgrades aan en dan is er niks aan de hand.barbapapa5800 schreef:ik ben zeker dat het niet in mijn bekabeling zit.
Jammer dat we geen cijfers hebben, maar ik denk dat Dommel de Laatste maanden serieus is gegroeid kwa klanten.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Voor zover ik weet was de eerste "Rush" bij de overgang van Easynet naar Dommel. Wat is de tweede Rush Blijkbaar heb ik iets gemist in ISP-land?Ja, het enige merkbare probleem bij de laatste rush naar Dommel was dat hun helpdesk even trager was.
Laatst gewijzigd door Koelreuteria 24 maa 2007, 16:31, in totaal 1 gewijzigd.
Introductie van gratis upload, boostpack, en aankondiging van Happy hours, als ik het zo lees, en heb ervaren op dit forum zijn er in deze periode veel mensen overgeschakeld op Dommel.Koelreuteria schreef:Voor zover ik weet was de eerste "Rush" bij de overgang van Easynet naar Dommel. Wat is de tweede Rush Blijkbaar heb ik iets gemist in ISP-land?Ja, het enige merkbare probleem bij de laatste rush naar Dommel was dat hun helpdesk even trager was.
Ah, Ik dacht dat het Rik (?) en Sandra alleen waren. Maar de vaststelling blijft toch. lolketter schreef:Draco888 ze zijn met meer dan 2 personen daar
Maar als het zo doorgaat zal het nieuwe kantoor al vlug te klein gaan worden voor al hun medewerkers
Ze zullen waarschijnlijk enkele mensen meer mogen aanwerven na de recente influx van nieuwe klanten.