Verslag STUG 7 maart 2007

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Zitten interessante dingen tussen. STUG zou echter meer to-the-point moeten gaan. Zich niet gaan bezig houden met zaken als:

Code: Selecteer alles

6.1 Gebruiksvriendelijke logins - klanten zijn geen nummer
Laatst gewijzigd door flt 18 maa 2007, 13:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Het puntje voor oude klanten de 2 EURO extra is ook een leuke
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

svermassen schreef:Het puntje voor oude klanten de 2 EURO extra is ook een leuke


Ja, wat ga je doen, je surfsnelheid nu al terugschroeven en hopen dat je niet te lang moet wachten tot Scarlet je op 6 Mbps zet, of je snelheid laten staan en tot de conclusie komen dat je op 6 Mbps gezet bent en er voor mag betalen?
Kwam Scarlet in het begin van het jaar niet trots verkondigen dat ze geen prijsverhogingen zouden doorvoeren?
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Vooral de reacties op be.providers en op het Franstalige ADSL-forum zijn wel interessant. Ik denk dat er een kleine rel op komst is.
En dan te bedenken dat Scarlet die nieuwsbrief goedgekeurd heeft voor publicatie! :twisted:
How to shoot yourself in the foot, the Scarlet way.

Note to self: STUG nieuwsbrief aanraden op de Tik frontpage...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

1.3 Scarlet One = Scarlet One Unlimited

De oude en nieuwe Scarlet One producten zijn ongeveer gelijk. Scarlet benadrukt echter dat voor de oudere klanten de betalende optie “hogere snelheid” blijft bestaan. Nieuwe klanten, en oude klanten die niet voor deze optie gekozen hebben, krijgen deze optie gratis aangeboden, terwijl dit betalend blijft voor de bestaande klanten, die expliciet voor deze optie gekozen hebben. Oude en nieuwe klanten die deze, al dan niet betalende, optie manueel uitzetten nadat ze ingeschaald werden naar de 6 Mbps formule, vallen terug op de lage standaardsnelheid van 1 Mbps.


Ik heb daar toch zo mijn bedenkingen bij :

1) als ik het allemaal goed begrijp zie ik niet in waarom een nieuwe klant deze optie zou hebben. Ik dacht dat de nieuwe klanten "Scarlet One unlimited" zowieso 6 Mbps krijgen (indien mogelijk). Dat krijg je toch standaard? Daar moet je toch geen optie op nemen ofzo? Of zie ik dat verkeerd?
2) Als "oude" klant betaal ik dus wel voor mij hogere snelheid. Lap, 't verhaal was weer te mooi om waar te zijn :?
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

williamjr007 schreef:2) Als "oude" klant betaal ik dus wel voor mij hogere snelheid. Lap, 't verhaal was weer te mooi om waar te zijn :?
Tenzij je die NU afzet, en over enkele weken/maanden zit je automatisch+gratis op het snellere netwerk.
Hoe noemen we dat? Dis...
Ik verwacht dat er later vandaag (ten laatste morgen) een klantenvereniging van zich gaat laten horen...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

localhost schreef:Tenzij je die NU afzet, en over enkele weken/maanden zit je automatisch+gratis op het snellere netwerk.


Tja, dat is een mogelijke oplossing, maar 'k vrees dat dat eerder weer iets van (vele) maanden gaat worden ipv weken, en dan is't nog maar de vraag of dat allemaal gaat werken, (én in't geval van niet dat ik dan op z'n minst weer terug op mijn hogere snelheid kom).
't Werkt nu allemaal, dus afblijven is de boodschap! :wink:

Ik snap tegenwoordig de bedrijfsfilosofie tov klanten niet meer zo goed (en dan spreek ik niet alleen over Scarlet, maar in't algemeen). De klant is al lang geen koning meer. Veel grote, ingewikkelde blablabla, maar als ge zo eens wat forums afschuimt blijkt dat die blablabla meestal een doos gebakken lucht is. :-(
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

localhost schreef:
williamjr007 schreef:2) Als "oude" klant betaal ik dus wel voor mij hogere snelheid. Lap, 't verhaal was weer te mooi om waar te zijn :?
Tenzij je die NU afzet, en over enkele weken/maanden zit je automatisch+gratis op het snellere netwerk.
Hoe noemen we dat? Dis...
Ik verwacht dat er later vandaag (ten laatste morgen) een klantenvereniging van zich gaat laten horen...



STUG heeft in scarlet.be.general al gereageerd hierop, copy daarvan kan je lezen op mijn site, maar het komt erop neer dat STUG een petitie zou lanceren.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”