Iemand al 6Mbps van de oude premium-klanten?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

Ben eens benieuwd wanneer ze de snelheidsverhoging gaan doorvoeren.
Hier zone-antwerpen nog altijd 3,3Mbps
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

idd hier ook in Antwerpen 3.3 :/
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

zone 051 nog altijd 3,3 :roll:
gamevampy
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mar 2007, 19:05
Locatie: Brugge
Contacteer:

hier bij Brugge ook nog 3,3mbps
Afbeelding
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Zone Geel(014) al enkele maanden 6 Mbit.

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 5161 kbit/s or 645 kbyte/s
- Upload speed : 534 kbit/s or 67 kbyte/s
Sat Mar 17 2007 at 16:50:33 UTC+0100
DiViNO
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2002, 18:23

Schilde (03) nog altijd 3.3
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

1.2 ADSL Premium voor iedereen 6 Mbps

Scarlet herhaalt dat nieuwe klanten al 6 Mbps krijgen als lijnprofiel, indien technisch mogelijk. Scarlet benadrukt dat er verschillende factoren zijn die een impact hebben op de maximale snelheid die mogelijk is, zoals afstand tot de centrale, kwaliteit van de telefoonkabel in de straat, de binnenbekabeling bij de klant zelf en overspraak tussen verschillende telefoonlijnen in de kabelbundel in de straat.

Scarlet is bezig met de planning voor de bestaande klanten. Een eerste test met een 100-tal klanten is al uitgevoerd. Scarlet heeft nog enkele maanden nodig om een concrete timing uit te werken, maar zal de klanten tijdig informeren.

bron: http://www.stug.be/stug/nieuwsbrieven/s ... uwsbrief_3
decomp
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2006, 11:31
Locatie: Boom
Contacteer:

Ik ex-Tiscali en enkele maanden ex-Scarlet.
Ik wachten beu en bij EDPNET klant geworden en nu wél op 6Mbps. 8)
(Was niet de enige reden van overgang natuurlijk.)

Nu, verwacht van de sprong van 3,3 naar 6 Mbps nu niet teveel.
Het snelheidsverschil is reëel merkbaar, dat wel, maar spectaculair is het niet, hoor!
Dat gezegd zijnde; mijn volle sympathie. Het wordt wel tijd dat ze hun belofte waar gaan maken.
Oenboek
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:03
Contacteer:

Bij mij (zone 015) was het 3.3M tot enkele weken geleden. Maar dit is gezakt naar 880k. Ik heb sterk de indruk dat de aanvraag (en installatie) van Scarlet One daarmee iets te maken heeft. Blijkbaar versmalt Scarlet de bandbreedte om ruimte te garanderen voor voice, alhoewel meer dan 2M voor voice compleet onzinnig is. Volgens de helpdesk is de reden de afstand tot de centrale. Daar geloof ik noppes van. Als 3.3M perfect gewerkt heeft, is 880k echt wel te gek. Zeker als er beloofd wordt om naar 6M over te stappen. En 20M voorgesteld wordt voor de toekomst.
Als dit niet snel verbetert wordt het een andere provider binnenkort.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@oenboek pm me je login eens
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 mar 2007, 17:38

Bah, zo zonde al die hoge snelheden. Op 7Km persen we hier nog maar net 107Kbyte uit onze lijn. Tijd voor nieuwe ROPS me dunkt, zodat de spreiding van 6mbps verhoogt.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Bij mij (zone 015) was het 3.3M tot enkele weken geleden. Maar dit is gezakt naar 880k.

je zit al op scarlet premium?
Ik zit eveneens in zone 015 en bij mij is er geen verschil in snelheid vergeleken met toen ik nog scarlet premium (student) had en scarlet one.. dus dat 'ruimte voor voice' klopt niet. Dat loopt trouwens over een andere ATM verbinding.


Code: Selecteer alles

Ik heb sterk de indruk dat de aanvraag (en installatie) van Scarlet One daarmee iets te maken heeft. Blijkbaar versmalt Scarlet de bandbreedte om ruimte te garanderen voor voice, alhoewel meer dan 2M voor voice compleet onzinnig is. Volgens de helpdesk is de reden de afstand tot de centrale.

Probeer eens je afstand via de edpsite of iets dergelijk te bepalen

Daar geloof ik noppes van. Als 3.3M perfect gewerkt heeft, is 880k echt wel te gek. Zeker als er beloofd wordt om naar 6M over te stappen. En 20M voorgesteld wordt voor de toekomst.


voorspellingen voor de toekomst bieden geen garantie voor het heden :p
Maar als 3.3 gewerkt heeft is het idd strange... mssn zit je op een ander belgacompaar /dslam sinds uw aanvraag .
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

De snelheid is nog altijd afhankelijk van de lengte en de kwaliteit van het koperpaar. 6 Mbit zal enkel mogelijk zijn voor de mensen die dicht genoeg bij de centrale wonen en die beschikken over een goed koperpaar. Mensen die nu beperkt worden tot een 3.3Mbit profiel of lager (omwille van afstand) zullen dankzij ADSL2+ ook niet veel hoger kunnen.

Waarschijnlijk heeft men uw lijn gecontroleerd bij de omschakeling naar Scarlet One en gemerkt dat de ruismarges nipt waren. Hierbij is er dan besloten u op een 1Mbit profiel te plaatsen. Misschien eens vragen u terug een 3.3 Mbit profiel te geven?
Oenboek
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:03
Contacteer:

@lithion
Ruismarges zijn ruim voldoende. Gecheckt via de Scarlet-box en via Scarlet zelf. Verhogen van de snelheid moet kunnen.
De technieker heeft aan de snelheid absoluut niets veranderd. Hij heeft zelfs de metingen niet uitgelezen uit de modem, andere meetapparatuur heeft hij niet gebruikt.
@Fluppeke
Voice loopt inderdaad over ATM, maar over dezelfde lijn en gebruikt dus een deel van de bandbreedte.
Het Belgacompaar is hetzelfde gebleven. Ik heb zelf de aansluitingen klaargelegd voor de technieker. Aan de Belgacom-bekabeling is niets veranderd. Het profiel is duidelijk teruggezet op dezelfde lijn.
Ik vind op de edp-site de afstandsbepaling niet. Waar vind jij die? Volgens 1 bron bij Scarlet zit ik op 3,5km, volgens een andere op 4. Maar de eerste bron is gemeten met een Speedtouch-modem, de 2de met de Scarlet-box. De slechtere kwaliteit van de Scarletbox waardoor enkele dBs meer verlies zou wel eens dat geschatte afstandsverschil kunnen verklaren.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@Oenboek
administratieve afstand is:
15DUF0 004266

btw
voor het voice gedeelte bij scarlet one, is het atm profiel CBR 63 of CBR 191 al naar gelang het lijnprofiel. De hoeveelheid bandbreedte voor voice, is dus verwaarloosbaar.
StefQ
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2007, 19:12

Ben ook gedupeerd. Zat op 3.3 Mb, werd 6 Mb beloofd bij overgang naar One, doch dan moet dit over een geschikte centrale voor VOIP die dus verder ligt en daardoor moeten afknijpen op 1 MB. Van verhogen is geen sprake vlgs de helpdesk, wens de te hoge afstand.

Heb via ombudsdienst een klacht ingediend en wacht reeds meer dan een maand op reactie van Scarlet, doch deze geven niet thuis. Heb gevraagd om terug naar oude situatie te gaan ( dus geen telefonie via VOIP maar terug bij Belgacom) en minimum de 3.3 of de 6 Mb te kunnen surfen.

Hier e-mail van de ombudsdienst: [email protected]

Ik ben blijkbaar niet de enige die ze afgeknepen hebben, doch men mag alvorens contract voor te stellen (pas op, gebeurt telefonisch) de afstand testen / bepalen en kijken wat de snelheid in het one-contract zal zijn! Kwestie van service te bieden en niet allen geld binnen te rijven en geen beloftes te doen die men niet kan waarmaken.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Scarlet heeft geen VoIP, maar VoDSL en je wordt niet op een andere telefooncentrale aangesloten voor Scarlet One. De lengte van het koperpaar blijft dus ongewijzigd. ;)

Als je met Scarlet One op de grens van 3.3Mbit zit, zal het surfen normaal wel meevallen, maar kan je tijdens het telefoneren haperingen krijgen. Als Scarlet straks bijna overal zijn eigen DSLAMs (momenteel nog niet echt veel,tenzij in de grote steden) gebruikt zal het profiel wel aangepast kunnen worden zonder tussenkomst van Belgacom. (lees: gratis) Waarschijnlijk dat men dan gemakkelijker profielen verhoogt.
Oenboek
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:03
Contacteer:

Ik denk dat jij de vinger op de wonde legt. Scarlet verlaagt de internet-snelheid om goede telefoon te garanderen. Het spijtige is dat ze dit doen zonder de klanten op voorhand te informeren. Als ik dit had geweten had ik voor telefoon bij Belgacom gebleven en voor internet bij Scarlet. Dat is iets duurder maar dan was de snelheid OK. Nu heb ik een waardeloze internetverbinding. Als Scarlet niet terug opwaardeert moet ik terug naar Belgacom en kies ik een andere internet-provider. Ik wacht op antwoord van de helpdesk om de beslissing te nemen. Maar op deze manier klanten lokken is oneerlijk.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Hebben er ondertussen al meer mensen 6 mbit of tenminste toch de hogere uploadsnelheid? Hier (zone 016) nog geen verandering :(
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

In Vilvoorde ook nog altijd 3.3 mbit.

Ik verhuis binnekort naar Kortenberg (700 meter van centrale volgens BC installateur) en had gehoopt om daat 6 mbit te krijgen maar volgens Scarlet heeft de omschakeling niets te maken met een verhuis omdat dat een "administratieve zaak" is.

Wil graag naar edpnet maar wacht nog even op adsl2+ omdat ik bij overstappen weer voor zoveel maanden vast hang.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

hier in Antwerpen nog steeds 3.3
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

Waasland ook nog 3.3 Mb!

Maar misschien een domme vraag maar moet je aan je modemrouter daarna iets aanpassen of gebeurd dit automatisch?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Als ze een upgrade van je lijnprofiel doen volgt er auto een admin reset. Het gaat dus auto. Echter betwijfel ik of ze dat zullen doen. Ze zouden massa's extra werk hebben met klanten die een modem/router gebruiken die geen 6mbit kan trekken. De helpdesk zou maw nog onbereikbaarder zijn. Me dunkt dat ze dus eerder een alternatieve oplossing zullen zoeken zoals hun klanten contacteren en mogelijk tegelijk een contractverlenging voorstellen.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ADSL2+ zal er bij Scarlet even vlot zijn als EDPnet. Mocht Scarlet effectief de snelheid verlagen om een degelijk Voice signaal te garanderen op bepaalde lokaties, dan vind ik dat ze hun werk naar behoren doen. Bandbreedte bepaald bij dsl niet of de applicatielaag snel kan werken, maar eerder hoeveel er tegelijk kunnen werken.
quodlibet
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 dec 2005, 11:12

Ik heb net een mail van Scarlet ontvangen.
Een kleine test wijst uit dat ik nog steeds een max download van 120KB/s heb, dus voorlopig is er nog niets veranderd.
Beste klant.



U heeft ervoor gekozen om Scarlet ADSL Unlimited klant te worden en dat is een zeer verstandige keuze.



Het bewijs:



Uw maandelijks ADSL Unlimited abonnement kost 34,95 euro. Indien u hiernaast ook nog betaalt voor uw Belgacom telefoonlijn, bekijk dan snel onze Scarlet One Unlimited voorwaarden om zo uw telefoonkosten te optimaliseren.



Hiervoor krijgt u:



* een supersnelle ADSL verbinding * (tot 6 Mbps downloadsnelheid, 640 kbps uploadsnelheid).
* Bij Tele2 en Belgacom is dat slechts 4 Mbps/256 kbits.
* Een inbegrepen down- en uploadvolume van 30 GB.
* Bij Tele2 en Belgacom is dat slechts 10 GB, voor elke GB meerverbruik wordt u 1 euro gefactureerd. Een maandje stevig surfen en downloaden kost u al snel 20 euro extra.
* Met of zonder Telefonie abonnement bij Belgacom.
* Weldra kan u – indien u geen behoefte hebt aan een vaste telefoonlijn – uw Belgacom telefonieabonnement stopzetten. Voor slechts 39,95 euro per maand hebt u een vaste telefoonlijn en een supersnelle ADSL verbinding, kortom surft u in alle vrijheid. We zullen u contacteren zodra deze optie beschikbaar is voor u.
*

Opteert u bij één van onze concurrenten voor een soortgelijk product dan kost u dat tussen de 25 en 50 euro per maand meer dan bij Scarlet (u bespaart dus tussen de 200 en 300 euro per jaar!).



U bespaart dit bedrag elke maand en elk jaar, opnieuw en opnieuw. Een flinke besparing!
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

In verband met die mail is er in de nieuwsgroep van Scarlet al een draad gestart, en STUG is nu aan het uitzoeken wat en hoe je die mail moet verstaan.

Want duidelijkheid is anders, iedereen heeft er vragen over.

Nieuwsgroep is scarlet.be.general en op de Tik site kun je eveneens veel info krijgen over de laatste ontwikkelingen
http://www.tik.be/
quodlibet
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 dec 2005, 11:12

Ik vind hierover op tik alleszins niets terug hoor.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

quodlibet schreef:Ik vind hierover op tik alleszins niets terug hoor.


@Rudi: hij heeft gelijk :?
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

De alleswetende topradiogod goendi schreef:

Als ze een upgrade van je lijnprofiel doen volgt er auto een admin reset. Het gaat dus auto. Echter betwijfel ik of ze dat zullen doen. Ze zouden massa's extra werk hebben met klanten die een modem/router gebruiken die geen 6mbit kan trekken. De helpdesk zou maw nog onbereikbaarder zijn. Me dunkt dat ze dus eerder een alternatieve oplossing zullen zoeken zoals hun klanten contacteren en mogelijk tegelijk een contractverlenging voorstellen.


En alle klanten opbellen is geen groot werk?
Dan moet jij me eens vertellen welke adsl modems er geen 6mbits kunnen trekken ...
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

Ik had zaterdag nog eens gebeld met de helpdesk inzake authorisatieproblemen en dan ook ineens maar eens gevraagd waar mijn 4 of 6 Mbps bleef.
Antwoord scarlet: nog minstens 2 maanden geduld hebben.

Ik heb gevraagd hoe ver ik van de centrale zit.
Antwoord 1640 meter, dus ik kan volgens scarlet maximaal 5.5 Mps halen.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

booker schreef:Ik had zaterdag nog eens gebeld met de helpdesk inzake authorisatieproblemen en dan ook ineens maar eens gevraagd waar mijn 4 of 6 Mbps bleef.
Antwoord scarlet: nog minstens 2 maanden geduld hebben.

Ik heb gevraagd hoe ver ik van de centrale zit.
Antwoord 1640 meter, dus ik kan volgens scarlet maximaal 5.5 Mps halen.


Ik zit 1966m van de centrale, en heb 6mbit. Bij edpnet wel, maar dat is toch zelfde netwerk.
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

IK ben geen techneut, dus???

Zou echter al blij zijn met 5,5 ipv 3,3.
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

Vandaag naar scarlet-helpdesk gebeld met de vraag hoelang nog....
De migratie naar 6 Mbps zou voor de klanten, waar het mogelijk is, moeten voltooid zijn voor 1 september 2007.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Bij Scarlet duurt het voorjaar (sic) blijkbaar toch wel erg lang :?
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

skipper schreef:Bij Scarlet duurt het voorjaar (sic) blijkbaar toch wel erg lang :?

Hier nog altijd 3.3 :cry:
Ik ga scarlet nog eens bellen en stap dan over naar edpnet als ze niets veranderen.
Ik zou op <800 m van de centrale zitten maar wachtte eigelijk op ADSL2+ om over te stappen.
Nu vermoed ik dat die ADSL2+ nog lang op zich zal laten wachten ...
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
Ptjoeter
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 nov 2005, 11:06
Locatie: Rand Brugge

Ik heb nu scarlet adsl premium 3.3 mb aan 35.95 €

Deze vraag gesteld aan scarlet in juni :

"Het is al lang beloofd (nieuwsbrief van 13 februari 2007) dat bestaande klanten in het begin van het voorjaar ook zullen genieten van deze snelheid ! ! We zijn nu half juni en ik merk hier nog steeds niets van.
Bent u mij soms vergeten ? ? ?
Hopelijk komt dit spoedig in orde."



Dit als antwoord gekregen :

"U kan als bestaande klant genieten van de nieuwe prijs voor Scarlet ADSL Unlimited, met name 34,95 euro per maand (excl. eventuele extra kosten).

Er zijn enkele voorwaarden waarmee u rekening dient te houden:

- Uw contract wordt verlengd met een periode van 12 maanden.
- In navolging van de prijswijziging dient u akkoord te gaan met de algemene & specifieke voorwaarden van het Scarlet ADSL Unlimited abonnement. U kan deze nalezen op onze website (www.scarlet.be)"
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

IIRC kost een profiel veranderen Scarlet ongeveer 17€ aan Belgacom daar waar ze nog op Broba II zitten. Aangezien de marges op de producten redelijk laag zijn in ISP-land, kan Scarlet de hele jaarwinst op één klant er door jassen met 2 wijzigingen.

Het is dus logisch dat Scarlet zo weinig mogelijk profielen verandert, ook al hebben ze het beloofd.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik heb net met scarlet gebeld over de omschakeling van een 3.3 naar een 6Mbit profiel:
"We zijn daar volop mee bezig en tegen eind september zou dat in orde moeten zijn."
Hoe komt het dat ik niet geneigd ben om dit te geloven ... :roll:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

seagull schreef:Hoe komt het dat ik niet geneigd ben om dit te geloven ... :roll:

Omdat je door en door slecht bent en geen vertrouwen hebt in een degelijke provider? :angel:

Troost je, ik geloof ze ook niks meer. Eind September zullen ze wel wéér een uitvlucht klaar hebben. :roll:
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

Ik had ook geen geduld en de helpdesk dan maar gebeld, dewelke dacht :-) dat de migratie tegen 1 september 2007 zou moeten klaar zijn voor ALLE scarlet klanten
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”