Waarborg Telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
TomMe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

Weet er iemand hoe het precies zit met die waarborg van Telenet? Ik ben er nu reeds 3 maanden weg (EDPnet nu) en ik heb daar nog geen frank van teruggezien. De laatste keer toen we iemand aan de lijn hadden van de helpdesk wist ze nog niet eens waarover het ging, en uiteindelijk wist ze te zeggen dat we daar nog een brief over gingen krijgen. Nog niets gezien tot hiertoe..

Wij hadden Telenet sinds 2001 en toen hebben wij wel degelijk een waarborg betaald. Moet daar nog iets speciaal voor gebeuren? Modem terugbrengen, aanklagen,..? Heeft de overschakeling naar Expressnet hier iets mee te maken? Ik heb dat dan uiteindelijk maar gedaan omdat dit gratis was (ergens in die menukes), maar de snelheid bleef hetzelfde.

Tnx!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Blijven bellen en zeuren... tot je uiteindelijk je 50 euro verkwist hebt aan telefoongesprekken met hun helpdesk.

Moest het allemaal niet helpen kan je altijd eens contact opnemen met PUB (http://www.tik.be)
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

Schakel de ombudsdienst in
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Da duurt heel lang en idd ge moet er een paar keer voor bellen. En waarschijnlijk komen ze uwe modem niet terug halen omda het nog wel een oud model zal zijn en daar kunne ze niks meer mee doen. Maar uwe waarborg krijgde wel terug. Gewoon effe geduld hebben (voor te ontvangen zijn ze snel maar als ze zelf moeten betalen :roll: ).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Ewel, Ik verschoot me een bult toen ik een 14 dagen nadat ze mn afscheidsbrief hadden ontvangen het bedrag op mn rekening zag (had het gewoon vermeld op de brief), wel telefoontje had waarom ik wilde scheiden lol
M8 van me heeft nooit zn geld terug had en idd die modem moeten ze niet terug…
TomMe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

probleumpje schreef:Schakel de ombudsdienst in


Hoe doe ik dat?
TomMe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

Tnx! ;)
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Bij mijn ouders hebben ze het grappiger gedaan. Het duurde 2 weken eer ze hen daadwerkelijk hebben afgesloten, en ondertussen nog een factuur gezonden. Meerdere keren moeten bellen. Twee dagen nadat de lijn dan was afgesproken stond een technieker al ter plaatse om de modem op te halen. Noch waarborg, noch die maand abbo kosten zijn teruggestort tot op heden, op dit moment toch al een tweetal maanden.
Domiciliëring was niet stopgezet omdat ze voor zowel tv als telefoon bij telenet blijven.

om geld op te halen zijn ze verdomd snel... Waren ze maar even snel bij de technische problemen om een technieker te zenden zaten de oudjes nog bij telenet, maar na weken aan het lijntje gehouden te worden... Sadistisch dat ze dan na 2 dagen wel een technieker kunnen zenden om de modem op te halen. Schandalig eigl.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”