Een vraagje: hebben jullie Belgacom klanten ook een klantenvereniging die op regelmatige tijdstippen de meest nijpende problemen voorlegt aan het management van Belgacom? Of zijn de problemen bij Belgacom niet van dien aard dat jullie daar nood aan hebben?
Ik vroeg het me gewoon even af...
Is er een Belgacom Users Group?
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zou eerder een Belgacom Lovers Goup moeten hebben. Ik kan amper negatieve ervaringen aanhalen. Oké, de limieten-problemen, maar daar hebben alle providers een bedje ziek van en de te hoge prijs in verhouding tot de geleverde diensten.
Geen gemor aan de gratis helpdesklijnen, extreem snel geholpen bij uitval (die éne keer dat het gebeurde) en verder alle specificaties halen die uw product belooft ...
Geen gemor aan de gratis helpdesklijnen, extreem snel geholpen bij uitval (die éne keer dat het gebeurde) en verder alle specificaties halen die uw product belooft ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Volledig mee eens ... jaren Belgacom Skynet gehad bij mijn ouders ( en zij hebben dit nog steeds ) en echt nog NOOIT problemen gehad, noch technisch nog administratief.meon schreef:Ik zou eerder een Belgacom Lovers Goup moeten hebben. Ik kan amper negatieve ervaringen aanhalen. Oké, de limieten-problemen, maar daar hebben alle providers een bedje ziek van en de te hoge prijs in verhouding tot de geleverde diensten.
I agree. Ok, ik ben overgestapt naar Dommel, om de hierboven aangehaalde reden: limiet, prijs, aanbod.
Maar in al de jaren dat ik bij Skynet gezeten heb, zelden klachten gehad. En waren er klachten, werden die vlug en correct opgelost.
Meer zelfs, voor mensen die genoeg hebben aan 10 gig en een gewoon goed abo willen, raad ik vlugger Skynet aan dan Dommel. Waarom? Bij Dommel zit je goed als "computergeek" maw. je bent bereid al die extraatjes te laten vallen die je bij een andere isp krijgt, en je kan zelf grotendeels je plan trekken bij technische problemen.
Maar in al de jaren dat ik bij Skynet gezeten heb, zelden klachten gehad. En waren er klachten, werden die vlug en correct opgelost.
Meer zelfs, voor mensen die genoeg hebben aan 10 gig en een gewoon goed abo willen, raad ik vlugger Skynet aan dan Dommel. Waarom? Bij Dommel zit je goed als "computergeek" maw. je bent bereid al die extraatjes te laten vallen die je bij een andere isp krijgt, en je kan zelf grotendeels je plan trekken bij technische problemen.
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
Volledig mee eens; als er al eens een probleem was, werden we steeds snel en met de nodige uitleg geholpen.
Nu nog enkel de snelheid verhogen en de limieten afschaffen LOL
Nu nog enkel de snelheid verhogen en de limieten afschaffen LOL