Fulladsl sneller en meer downloaden

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

Ik wou net gaan kijken hoeveel ik gb ik al had gedownload.

En toen zag ik dit op de website:
# Maximale downloadsnelheid: 6 Mbps
# Maximale uploadsnelheid: 640 kbps
# Maximaal datavolume per maand: 30 GB

Weet iemand hier meer over? Mijn snelheid is nog niet veranderd en volgens mijn router 4.6mbps/512kbps. Ook staat men dataverkeer nog op 25Gb.
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 mar 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 25 keer

Zal waarschijnlijk wel iets te maken hebben met het feit dat FullADSL overgenomen werd door Scarlet:
gelijkschakeling naar de zelfde snelheden en volume zoals bij
Scarlet ADSL Unlimited.

Maar blijkbaar is de prijs van FullADSL ook verhoogt:
van 28,50€ naar 29,50€

Misschien daarom dat Scarlet nu een actie doet op haar ADSL Unlimited abonnement: eerste 6 maanden aan 24,95€

En blijkbaar werden óók de specificaties van Academic Broadband
gelijkgeschakeld.

Hopelijk zullen bestaande FullADSL en Academic Broadband klanten
kunnen meegenieten van deze verhoging, net zoals Scarlet deed met zijn bestaande ADSL Premium en One klanten.
Wel één minpuntje: wat zal men doen met bestaande FullADSL klanten
aangaande de 1€ prijsverhoging?!

http://www.fulladsl.be/
http://www.academicbroadband.be/
http://www.scarlet.be/residential/nl/pr ... Unlimited/
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

Academicbroadband is/was van fulladsl dus is normaal dat ze hetzelfde zijn dan fulladsl.

Ik had fulladsl gemaild ivm de veranderingen en kreeg volgende antwoord:

Deze upgrades zullen de komende maanden uitgevoerd worden (maart en april).
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Daarmee heeft fulladsl een interresanter basis aanbod dan EDPnet. Enkel hun volumepacks zijn nog duurder.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ZMD schreef:Daarmee heeft fulladsl een interresanter basis aanbod dan EDPnet. Enkel hun volumepacks zijn nog duurder.


Idd maar kan er iemand de support kwaliteit van FullADSL eens echt "quoteren" ipv Clickx, ben daar curieus naar.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Deej_1977 schreef:
ZMD schreef:Daarmee heeft fulladsl een interresanter basis aanbod dan EDPnet. Enkel hun volumepacks zijn nog duurder.


Idd maar kan er iemand de support kwaliteit van FullADSL eens echt "quoteren" ipv Clickx, ben daar curieus naar.


Toen ze nog samenwerkten met Tiscali was deze in ieder geval zeer goed. <Via mail>
Nu zit mijn broer nog bij Signpost/FullADSL en heeft ze enkel nog maar nodig gehad voor een verhuis en toen ging alles vlot. <Telefonisch en per brief>
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

FullADSL € 29,50 EUR per maand aan abonnementsgeld indien je je online abonneert, anders kost het € 29,50.

Wat moet je hier van denken?
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

Deej_1977 schreef:
ZMD schreef:Daarmee heeft fulladsl een interresanter basis aanbod dan EDPnet. Enkel hun volumepacks zijn nog duurder.


Idd maar kan er iemand de support kwaliteit van FullADSL eens echt "quoteren" ipv Clickx, ben daar curieus naar.


Support: ze reageren toch op alle mails maar nu zijn ze over genomen door scarlet ben benieuwd of dit verbeteringen brengt in de kwaliteit van het internet.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Offtopic:

Gryx, wilt ge stoppen met spammen, ik ben niet geïnteresseerd in je domeinregistratie, je bent trouwens te duur.
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

Hoezo spammen? :s
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Gryx schreef:Hoezo spammen? :s

Ongevraagd een privébericht sturen waarin je zegt dat ik een domeinnaam bij je kan kopen is spam.
esben
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 jan 2007, 14:01
Bedankt: 1 keer

mijn snelheid is ongeveer de helft van wat ze nu op hun site zetten 3000kbps down en 300 up
ik ben va academic broadband klant en daar ( http://academicbroadband.be/prijs.asp) staat nogaltijd €25 gedurende het eerste jaar en €27.5 daarna
op de homepage van academic broadband staat iets over actiecodes, welke voordelen bieden die?
Mvg
Esben
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”