activatie Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Catullus
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 sep 2006, 09:36

Sinds gisteren heb ik de bevestiging gekregen dat mijn contract is aangekomen en mijn betaling in orde is.

Als ik nu op de crm kijk, staat er dat we op 13 maart geactiveerd zouden zijn/worden.

Kan ik echt voor die datum nog niet inloggen? Of is dit slechts een richtdatum en kan ik op voorhand al geluk hebben?
Prutske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:24

Vrees dat het niet ervoor zal zijn zijn. Ik word morgen op 09 maart geactiveerd. Is Belgacom technieker die moet aansluiten....
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Catullus schreef:Sinds gisteren heb ik de bevestiging gekregen dat mijn contract is aangekomen en mijn betaling in orde is.

Als ik nu op de crm kijk, staat er dat we op 13 maart geactiveerd zouden zijn/worden.

Kan ik echt voor die datum nog niet inloggen? Of is dit slechts een richtdatum en kan ik op voorhand al geluk hebben?


Catullus als je wil weten of het vroeger gaat probeer het dan is dan weet je toch direct of het vroeger zal werken. :lol:
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Prutske schreef:Vrees dat het niet ervoor zal zijn zijn. Ik word morgen op 09 maart geactiveerd. Is Belgacom technieker die moet aansluiten....



ik ook morgen
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

Ik kan perfect met mijn dommel login op internet, ook al was ik nog niet aangesloten bij dommel volgens mijn controlepaneel :)
Had voordien belgacom, en vanals ik mijn logins in mail heb gevonden was het bye-bye belgacom (had er mijn 10 gb al doorgetrokken :lol:)
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

stonestrong schreef:Ik kan perfect met mijn dommel login op internet, ook al was ik nog niet aangesloten bij dommel volgens mijn controlepaneel :)
Had voordien belgacom, en vanals ik mijn logins in mail heb gevonden was het bye-bye belgacom (had er mijn 10 gb al doorgetrokken :lol:)


Ja maar jij had dankzij belgacom al een actieve adsl lijn
ik kom van telenet dus bij mij duurd het allemaal wat langer
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”