Van Belgacom naar Dommel....

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Rocker
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2007, 14:17
Locatie: Brasschaat

Hallo,

Wij zouden het wel zien zitten om over te schakelen op Dommel, ondanks het groeiende aantal 'probleempjes'.
Maar ik heb begrepen dat je telefoonlijn bij Belgacom actief moet blijven of iets dergelijks.
Kan iemand mij daarover meer vertellen, aub? Momenteel gebruiken wij onze vaste telefoonlijn niet meer en wij vinden het zinloos die te houden zonder reden.

Met vriendelijke groeten,
Rocker
"Eikel", zei de eekhoorn.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Rocker schreef:Hallo,

Wij zouden het wel zien zitten om over te schakelen op Dommel, ondanks het groeiende aantal 'probleempjes'.
Maar ik heb begrepen dat je telefoonlijn bij Belgacom actief moet blijven of iets dergelijks.
Kan iemand mij daarover meer vertellen, aub? Momenteel gebruiken wij onze vaste telefoonlijn niet meer en wij vinden het zinloos die te houden zonder reden.

Met vriendelijke groeten,
Rocker


Dommel heeft een website, daar staat alles haarfijn op uitgelegd. :-D
1 aanvraag Dommel.
2 Contract ontetekend terugsturen en betalen
3 na ontvangst van login gegevens proberen of alles al werkt
4 blijf 3 elke dag proberen tot alles actief is
5 Dommel doet de opzeg bij BC

Niet vergeten dat als je een anbod van BC aangenomen hebt (vermindering van 10 Euro enz..) je een jaar vasthangt en maar wegkunt op de vervaldatum van je contract of dat de je zwaar mag betalen voor je contractbreuk.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Rocker schreef: Momenteel gebruiken wij onze vaste telefoonlijn niet meer en wij vinden het zinloos die te houden zonder reden.
Rocker


En toch zou je die moeten houden als je dommel wil gebruiken.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ketter schreef:
Rocker schreef: Momenteel gebruiken wij onze vaste telefoonlijn niet meer en wij vinden het zinloos die te houden zonder reden.
Rocker


En toch zou je die moeten houden als je dommel wil gebruiken.

Is veranderen naar een discovery line geen oplossing om de kosten (een beetje) te drukken ?
If you can't beat them, confuse them.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

CueBoy schreef:
ketter schreef:
Rocker schreef: Momenteel gebruiken wij onze vaste telefoonlijn niet meer en wij vinden het zinloos die te houden zonder reden.
Rocker


En toch zou je die moeten houden als je dommel wil gebruiken.

Is veranderen naar een discovery line geen oplossing om de kosten (een beetje) te drukken ?


Ja maar als je dan toch zou bellen zijn de gesprekken weer duurder.
Maar zoals hij zegt dat hij de telefoon niet gebruikt dan is het idd beter en goedkoper voor hem om een discovery line te nemen.
Rocker
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2007, 14:17
Locatie: Brasschaat

Sowieso hebben we al een Discovery Line.. dat kost slechts een paar eurootjes per maand.
We zullen ze houden onder het mom van 'In case of emergnecy', maar zo gauw het zonder kan, laat ik ze afsluiten....
Nu die ouwe beneden nog overtuigen :P
"Eikel", zei de eekhoorn.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”