Is het bij een standaard Belgacom ADSL abonnement mogelijk om meerdere mailboxen te hebben?
Een kennis van mij heeft een ADSL (go?) abonnement, met één mailbox gekoppeld. Zowel zijzelf als haar man hebben een alias die naar dezelfde mailbox verwijst.
Is het mogelijk om deze twee emailadressen op te splitsen naar twee mailboxen? (zodat ze apart onder XP kunnen inloggen en hun eigen mailbox hebben) Ik heb eens ingelogd om hun "mijn abonnement" maar zie geen mogelijkheid om een extra mailbox aan te maken (ik kan enkel een alias verwijderen...))
Bedankt,
Een EDPnet gebruiker die een Belgacom gebruiker probeert te helpen
Meerdere mailboxen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Normaal heeft een GO abonnement 4 mailboxen. Zie ook hier.
En je kan die extra mailboxen aanmaken op Mijn E-services
En je kan die extra mailboxen aanmaken op Mijn E-services
- Bijlagen
-
- eservices.JPG
- (84.33 KiB) 80 keer gedownload
- Maverick
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Klik gewoon op "een mailbox toevoegen" in de E-services na ingelogged te zijn.
[url=http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=private:internet:email:search&a=default&r=936039&p_faqid=5768&p_created=1068454445&p_sid=wNnglgvi&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTAzJnBfcHJvZHM9MTgxLDAmcF9jYXRzPSZwX3B2PTEuMTgxOzIudTAmcF9jdj0mcF9wYWdlPTE*&p_li=&p_topview=1]Hier kan je uitleg vinden, maar het is nog van de oude site:
[/url]
Daarna maak je gewoon je alliassen aan in je nieuwe mailbox.
Als je oude wil gebruiken verwijder ze dan eerst bij de 1e mailbox en maak ze terug aan in de nieuwe, zo hoef je niet van e-mail te veranderen.
[url=http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=private:internet:email:search&a=default&r=936039&p_faqid=5768&p_created=1068454445&p_sid=wNnglgvi&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTAzJnBfcHJvZHM9MTgxLDAmcF9jYXRzPSZwX3B2PTEuMTgxOzIudTAmcF9jdj0mcF9wYWdlPTE*&p_li=&p_topview=1]Hier kan je uitleg vinden, maar het is nog van de oude site:
[/url]
Daarna maak je gewoon je alliassen aan in je nieuwe mailbox.
Als je oude wil gebruiken verwijder ze dan eerst bij de 1e mailbox en maak ze terug aan in de nieuwe, zo hoef je niet van e-mail te veranderen.
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
Een extra gratis mailbox in e-Services aanmaken doe je niet bij Mijn mailboxen -> een mailbox toevoegen. (een reeds bestaande mailbox)
Maar wel bij Mijn Internetverbindingen -> Mijn Opties -> Een gratis mailbox aanmaken.
Of: Een internetoptie kopen ⁄ activeren -> Extra Mailbox - Gratis
Of bij Beheer van mijn internetaccount -> Mijn opties
Maar wel bij Mijn Internetverbindingen -> Mijn Opties -> Een gratis mailbox aanmaken.
Of: Een internetoptie kopen ⁄ activeren -> Extra Mailbox - Gratis
Of bij Beheer van mijn internetaccount -> Mijn opties
Laatst gewijzigd door Willy1 27 feb 2007, 15:17, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Dat was ik al van plan, maar zit daar geen vertraging tussen? Maw, als ik de alias wis, kan ik hem dan al meteen terug koppelen aan een nieuwe mailbox? Vroeger bij Scarlet bijvoorbeeld werd die niet vrijgegeven, en dan kon ik hem dus ook niet meer terug koppelen als aliasMaverick schreef:Als je oude wil gebruiken verwijder ze dan eerst bij de 1e mailbox en maak ze terug aan in de nieuwe, zo hoef je niet van e-mail te veranderen.
Ik heb het even zelf geprobeerd.
Een alias verplaatsten van mijn eerste naar mijn tweede mailbox ging zonder vertraging.
En ondertussen terug gezet
(Aliassen beheren kan ook via Webmail)
Een alias verplaatsten van mijn eerste naar mijn tweede mailbox ging zonder vertraging.
En ondertussen terug gezet
(Aliassen beheren kan ook via Webmail)
Laatst gewijzigd door Willy1 27 feb 2007, 14:40, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Bedankt iedereen voor de reakties! Ga het deze avond eens proberen.