Iemand de draadloze siemens modem op Go abbonement al getest

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
MacP

Hallo,

Ik ben van plan een ADSL GO abbonement te nemen en een siemens draadloze modem. Ik weet dat hier 4 PC ethernetpoorten op zitten en ook via het adaptertje draadloos kan. Heeft al iemand geprobeert met deze modem je internetverbinding te delen via de ethernetaansluitingen maar wel op een Go abbonement ? Ik denk dat dit lukt omdat de modem eigenlijk ook een router bevat. Iemand raad ?
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Laatst gewijzigd door Blue-Sky 13 sep 2003, 17:54, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding
Heatryn
Pro Member
Pro Member

Is dat een soort toestel dat je moet aansluiten op een reeds aanwezige modem? En die dan het verdeelt in 4 poorten? Want kan niet echt een Siemens modem vinden met 4 poorten. Graag wat meer uitleg. Maar volgens mij moet dat zeker en vast gaan. Die gaat dat gewoon doorgeven.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dit gaat perfect op een adsl go abo van Skynet. Geen enkele reden waarom dit niet zou gaan. Dus don't worry! Het werkt.

Als je een router hebt, deel je het sowieso. Dus, geen probleem.
I love it when a plan comes together!
Petzl

dit is een zeer onveilig toestel ... ga niet zeggen waarom

maar zet op z'n minst een paswoord op die router ...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Als je zegt dat het onveilig is, kan je wel beter in detail treden om de nieuwe gebruikers van de modem te behoeden voor zoiets.

Het enige wat je bij alle wireless modems moet doen is de wep key deftig installen en zorgen dat uw beveiliging goed geconfigged is, anders zal je buur kunnen meesurfen indien hij over een wirelless adapter beschikt ofzo..

Maar van de modem uit, heb ik nog niks onveiligs gehoord, dus leg eens uit.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”