ik heb nu een digic. en om in de slaapkamer tv te hebben zou ik een 2dehands digibox aanschaffen
weet iemand of ik kan/mag doen en hoe ik dit kan doen werken ?
moet ik daarvoor dan 2 kaarten hebben van telenet of zo ??
thx
digicorder+digibox kan dit ?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Normaal moet je een kaart krijgen bij de 2de hands digibox (de vorige eigenaar moet zijn abbonement opzeggen).
Om te kunnen kijken moet je een tweede abonnement nemen en je betaald dus terug 50€ activatie. De extra pakketten moet je ook opnieuw nemen en dus twee maal betalen.
Om te kunnen kijken moet je een tweede abonnement nemen en je betaald dus terug 50€ activatie. De extra pakketten moet je ook opnieuw nemen en dus twee maal betalen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Draco888 schreef:Je moet dan inderdaad twee kaarten hebben, twee abonnementen.
Een kaart (smartcard) is NIET hetzelfde als een abonnement ! Voor kabel bij TN betaal je slechts éénmaal abonnement (+- 145 euro/jaar), ongeacht het aantal analoge/digitale TV aansluitingen.
Per Digibox/digicorder betaal je éénmalig 50 euro activatiekost (hierbij krijg je ook de smartcard).
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
r2504 schreef:Draco888 schreef:Je moet dan inderdaad twee kaarten hebben, twee abonnementen.
Een kaart (smartcard) is NIET hetzelfde als een abonnement ! Voor kabel bij TN betaal je slechts éénmaal abonnement (+- 145 euro/jaar), ongeacht het aantal analoge/digitale TV aansluitingen.
Per Digibox/digicorder betaal je éénmalig 50 euro activatiekost (hierbij krijg je ook de smartcard).
Helemaal juist. Maar waarschijnlijk als je een 2de handse digibox koopt zulde de kaart der wel bijkrijgen en dan die laten activeren op uw ander abbo. Ik weet nie of je zomaar een andere kaart krijgt zonder digibox te kopen.
En digibox en digicorder gaat zeker samen want dat heb ik hier thuis ook.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
r2504 schreef:Draco888 schreef:Je moet dan inderdaad twee kaarten hebben, twee abonnementen.
...
Abonnementen op extra pakketen moet je dus wel een tweede keer nemen als je ze overal wil.
ZMD schreef:r2504 schreef:Draco888 schreef:Je moet dan inderdaad twee kaarten hebben, twee abonnementen.
...
Abonnementen op extra pakketen moet je dus wel een tweede keer nemen als je ze overal wil.
Dat bedoelde ik dus. Basis paket zul je niet moeten bijbetalen, maar je extra paketten: voetbal, Natuur, Discovery channels, Prime, etc wel.
-
- Deel van't meubilair
Draco888 schreef:Dat bedoelde ik dus. Basis paket zul je niet moeten bijbetalen, maar je extra paketten: voetbal, Natuur, Discovery channels, Prime, etc wel.
Daar heeft de topic starter nergens over gesproken... je antwoord was dus op zijn minst heel verwarrend.
r2504 schreef:Draco888 schreef:Dat bedoelde ik dus. Basis paket zul je niet moeten bijbetalen, maar je extra paketten: voetbal, Natuur, Discovery channels, Prime, etc wel.
Daar heeft de topic starter nergens over gesproken... je antwoord was dus op zijn minst heel verwarrend.
Ik denk gewoon dat hij deze vraag zou stellen als hij enkel de basiskanalen boven zou willen. Dan trek je toch gewoon de analoge kabel door, ofwel haal je een van de miniboxen, voor die zes analoge kanalen die verdwenen waren sinds september.
Trouwens... er is nog een andere oplossing voor zijn probleem, draadloze scart (zender). Zoals de Invisible Scart 300
Met de Marmitek Invisible Scart 300 kunt u draadloos het signaal van uw videorecorder, dvd-speler, dvd recorder, satellietontvanger, set top box, PC enz. naar uw (tweede) TV scherm sturen. Met de vrij te plaatsen infrarood ontvanger kunt u uw A/V apparaat met uw eigen afstandsbediening blijven bedienen, vanuit de ruimte waar u TV aan het kijken bent. Vanwege de compacte vormgeving is de Invisible Scart 300 zeer fraai te combineren met een flat screen (LCD, Plasma TV) maar is uiteraard geschikt voor iedere TV met scart aansluiting.
* Beeld en stereo geluid, draadloos door muren en plafonds.
* Kijk TV en film op uw tweede TV scherm.
* Bedien uw dvd-speler, videorecorder, satellietontvanger, decoder etc. overal in huis door de vrij te plaatsen IR ontvanger.
* Eenvoudig te installeren. De compacte kantelbare scart ontvanger past achter ieder TV scherm, rechtstreeks op de scart aansluiting.
-
- Deel van't meubilair
Draco888 schreef:Trouwens... er is nog een andere oplossing voor zijn probleem, draadloze scart (zender).
Welke hem waarschijnlijk meer kost als de tweedehands Digibox (nieuw kost die amper 99 euro).
r2504 schreef:Draco888 schreef:Trouwens... er is nog een andere oplossing voor zijn probleem, draadloze scart (zender).
Welke hem waarschijnlijk meer kost als de tweedehands Digibox (nieuw kost die amper 99 euro).
Op de meeste NL internetshops 50euro. Weet er zelfs een die maar 40 euro rekent.