Telenet boekt voor het eerst winst

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
KK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Telenet heeft in 2006 voor het eerst in zijn geschiedenis een positief nettoresultaat geboekt. De winst kwam uit op 5,5 miljoen euro, inclusief de verkoop van Phone Plus waarop 3 miljoen verlies werd gemaakt. Vooral het vierde kwartaal was zeer sterk: het telecombedrijf uit Mechelen slaagde erin opvallend meer nieuwe telefonie- en internetklanten aan te trekken.

Bron: Het Laatste Nieuws
Darks
Starter
Starter
Provider

Ik ben ook nieuwe klant bij Telenet.

Vroeger had ik er een afkeer van maar ik moet zeggen dat ze nu beter zijn geworden op vele vlakken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Darks schreef:Vroeger had ik er een afkeer van maar ik moet zeggen dat ze nu beter zijn geworden op vele vlakken.
Beter ? Ik merk alléén maar dat hun arrogantie met de dag stijgt, en het respect voor de klanten met de dag omlaag gaat.
MacE501
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

Telenet is een draak van een bedrijf, waar àlles eerst draait rond geld en waar de klant een melkkoe is. Ben vorig jaar na 4 jaar overgestapt naar EDPnet en wàt een verademing zeg... geen betuttel meer, geen metertoestanden meer, geen VEEEL te dure volumeblokken meer bijkopen... een openbaring!
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer
Provider

MacE501 schreef:Ben vorig jaar na 4 jaar overgestapt naar EDPnet en wàt een verademing zeg... geen betuttel meer, geen metertoestanden meer, geen VEEEL te dure volumeblokken meer bijkopen... een openbaring!
Heb zelfde beslissing genomen en idd geen gezeik meer met volumeblokken, verkeerde aanrekeningen, limieten, ....
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

en men zal waarschijnlijk blij zijn dat ze u kwijt zijn :lol:
Want zolang het maar gaat om mensen die zeiken en nooit toekomen met hun volume en meer klanten winnen dan verliezen, gaan ze hun geen zorgen maken hoor.
MacE501
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

Een bedrijf dat "blij" is dat het klanten ziet vertrekken naar de concurrentie ? Goe bezig zou ik zeggen...

Als ze dan toch zo blij waren, waarom hebben ze me dan tot twee maal toe gebeld om toch maar te blijven ? Enkele maanden reductie op het internet abonnement, daarna nog iets ivm met de kabel (TV). Heb toch feestelijk bedankt.

Die mentaliteit is dus stereotiep voor ons Belgskes hé... altijd maar klagen en zagen, maar nooit iets doen zodat er nooit iets ten gronde zal veranderen. Schaapgedrag zeg maar... 8)
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Provider

MacE501 schreef:Een bedrijf dat "blij" is dat het klanten ziet vertrekken naar de concurrentie ? Goe bezig zou ik zeggen...
nie moeilijk om daar en voorbeeld van aan te halen hoor: RealRoot :eek:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

MacE501 schreef:Een bedrijf dat "blij" is dat het klanten ziet vertrekken naar de concurrentie ? Goe bezig zou ik zeggen...
Korte termijn politiek hé... zolang er meer klanten bijkomen dan verdwijnen gaat men er in Mechelen inderdaad niet van wakker liggen, maar eens er meer verdwijnen zal men vaststellen dat die ooit gaan lopen zijn ook nooit meer terugkomen.
Coop
Premium Member
Premium Member
Provider

Telenet ziet helemaal hun klanten niet graag vertrekken.
Hebben mij ook 2maal gebeld om te vragen of ik niet wou blijven.
Nu zit ik bij dommel en dat is een verademing, dommel bewijst dat traffic helemaal niet zo duur hoeft te zijn, telenet laat ons dat geloven met hun belachelijk dure volume blokken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

Coop schreef:Telenet ziet helemaal hun klanten niet graag vertrekken.
Dat zou je nochtans niet zeggen... en veel doen ze er ook niet aan.
eco racer
Plus Member
Plus Member
Provider

... ik zit ook nog een tijdje vast aan Telenet en globaal gezien valt dit wel mee, ik wens een gratis helpdesk (is al duur genoeg dat abbonnement en die snelheid e.d; moeten omhoog) eveneens het correcter en sneller oplossen van vragen en problemen, klachten, e.t.c. als dit even snel opgelost zou worden als de snelheid waartegen de facturen verzonden worden ... dan beloofd het beter te gaan worden!

op welk gebied onderscheid Telenet zich t.o.v. de concurrentie?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:
Provider

Vroeger met snelheid nu met achteruitgang :)
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Provider

nog steeds met snelheid hoor. Telenet is de enige die ik ken die voor 60 euro een 20Mbit lijntje aanbied (downstream). Helaas is het vrij useless door de limieten.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:
Provider

Telenet ExpressNet Turbo

Download: 10991 Kbps

Upload: 401 Kbps

Dit wordt er gemiddeld gehaald met een 20mbit lijn. Ik haal 9mbit met mijn 10mbit dus echt voordeel heb je niet.

http://www.ispmonitor.be/en/meteo/comparison_month/32/
KK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Als je je daarop moet baseren ben je verkeerd bezig. Wees gerust dat er sommigen zijn die zo'n speedtest gaan uitvoeren terwijl ze aan 't leechen zijn, of hun PC staat vol spyware, ...
Mensen zijn ook sneller geneigd een speedtest uit te voeren wanneer ze denken dat er een probleem is met hun snelheid, wat dus wil zeggen dat er veel minder resultaten zullen zijn van degenen die wel probleemloos hun snelheid halen.

Als er 1 ding is waar ik bij Telenet niet over kan klagen, dan is het de snelheid wel. Maar dat is dan ook zowat het enige pluspunt bij Telenet :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”