activatie discoveryline

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Hoe lang duurt het vooralleer ik dommel kan bestellen voor mijn discoveryline.
Heb een nr gekregen maar op de site van dommel komt dat het nr géén actieve belgacom lijn is.
Als ik naar het nr bel krijg ik een overgang dus niet "geen aansluiting op dit nr", kan ik er dan vanuitgaan dat Belgacom zijn job heeft gedaan maar de lijn nog niet heeft geactiveerd of duurt dat altijd een tijdje... :???:
KO
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2007, 12:32

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Mijn Discoveryline zou moeten geactiveerd geweest moeten zijn op 01/02/2007. Toen ik 5 dagen later nog steeds geen Dommel kon aanvragen, heb ik eens naar de Belgacom helpdesk gebeld...

Blijkbaar waren ze mij 'vergeten' aan te sluiten, en zouden ze me zeker morgen contacteren... Geen berichtgeving gehad, dus ik bel vandaag terug...
Ik kreeg een wel zeer vriendelijke meneer aan de lijn, en deed mijn verhaal opnieuw... Hij keek mijn situatie na en wist mij te zeggen dat ik blijkbaar thuis moest zijn op het moment van de activatie, ze moeten de lijn komen checken... Dit was mij negens gemeld...

Nu moet ik wederom 1.5 week wachten eer er een technicus de lijn kan komen checken, aangezien er blijkbaar ergens eeen storing zit... Wie weet hoe lang gata dat weer duren voor dat opgelost is...
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

probleem opgelost, was te snel :)
ook al heeft men mij gezegt dat tegen ik thuis was alles ok was en ik kon bellen. Moest van 10/9 nog doorgegeven worden aan de andere ISPs
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

malinwa001 schreef:probleem opgelost, was te snel :)
ook al heeft men mij gezegt dat tegen ik thuis was alles ok was en ik kon bellen. Moest van 10/9 nog doorgegeven worden aan de andere ISPs



En weet je de afstand tot de centrale al ?
Niet onbelangrijk hé
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

nee, hopelijk vallet mee. en anders blijf ik telenet houden en heb ik 2 abbo's hé
Catullus
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 sep 2006, 09:36

Bij mij een ander probleem,
Discovery line is aangevraagd, geactiveerd, op de site van Dommel kan ik bestellen hij zegt dat de lijn adsl compatibel is,
maar als ik mijn hoorn opneem, geen kiestoon...
Als ik naar mijn nummer bel, hoor ik wel een beltoon, maar mijn telefoon zwijgt in alle talen
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

bel dan eens naar de gratis nummer van belgacom
080022800
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ge zou kunnen kijken daar waar de bcom lijn binnenkomt of alles goed aangesloten is.

Heb je meerdere contactdozen in huis? Misschien kan je het eens van een andere proberen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”