Afrekening Scarlet one

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
hobbit
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:11
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Het is wel niet zo ver maar ik maak mij reeds enige gedachten hoe zij die afrekening doen.(Komende van Belgacom)
- Aanvraag bestelling op 18 Dec
- 26 Dec afgesloten bij BC, geen internet meer
- 19 Jan Internet in orde via Scarlet
- 24 Jan Technieker levert en installeert de scarletbox
- vandaag 31 jan Tf nog altijd via Belgacom

Op hun site zie ik dat de factuur wordt afgesloten op 17 Feb; Bijgevolg teller begint te lopen op 16 Jan 2007.

Bij verbruik tf vind ik bij "nog niet aangerekende oproepen" mijn gesprekken terug via Belgacom met het totaal bedrag.
Dan staat er tevens nog "verbruik van 16 tot en met 16 Jan" dat blanco blijft

In principe zou de overschakeling tf na 4 dagen zijn. Dit was het dus niet :twisted:

Hoe gaan zij nu afrekening met die 49,95€ per maand voor Internet en telefonie?

Heeft iemand daar reeds een ervaring over :???:
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Ik begrijp uw post wel niet helemaal goed, maar als je de telefoon aangesloten hebt op de scarlet box vanaf die geinstalleerd is, dan bel je al gratis. Ook al is de telefoon van Belgacom nog niet afgesloten. Hier duurde dat ook langer dan 4 dagen. Hangt er ook vanaf wanneer je dat papier voor de nummeroverdracht opstuurd.
Die afrekening komt gewoon op 1 factuur, daar komt dus niks extra meer bij zolang je alleen naar vaste lijnen belt, als je dat bedoeld ... De gesprekken + kosten komen wel op de factuur te staan, maar degene die naar vaste lijnen waren, worden er terug afgetrokken omdat die gratis zijn. Dit is gewoon ter informatie veronderstel ik.
De telefoonkosten voor 24 januari zullen nog wel door belgacom aangerekend worden uiteraard.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ze facturen inderdaad reeds lustig in het begin, ook al iets niet alles direct in orde.
Maar normaal wordt dat wel gecrediteerd.
Is dat niet zo, meld hun dat.
Binnen 2 dagen was het rechtgezet bij mij.

Ik dacht effe what the f*** ...
2 dagen, een record :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”