Dommel telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
mikalojus
Starter
Starter

Hallo,

Ik ben al enige dit forum aan't volgen, om uit jullie ervaringen te leren bij welke ISP ik zou moeten gaan. Dommel staat hoog op de lijst. Toch nog een vraagje aan de experts. Ik zou eventueel ook Dommel telefonie willen nemen, maar kan ik dan nog steeds Skype of voipbuster gebruiken (skype-to-skype gesprekken)?

Michael
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

mikalojus schreef:Ik zou eventueel ook Dommel telefonie willen nemen, maar kan ik dan nog steeds Skype of voipbuster gebruiken (skype-to-skype gesprekken)?

Ik zie niet in waarom niet. Ik denk niet dat er in Belgie een ISP is die VOIP afblokt.

Jan
d-fens
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Tuurlijk, heb ook Dommel adsl netconnect lite en gebruik sinds mijn overstap enkel nog VoipBuster in combinatie met Belgacom Discovery Line voor uitgaande gesprekken.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Let wel op, als je Dommel telefonie pakt, krijg je een VOIP-modem (Fritzbox als ik me niet vergis), die de telefonie via Dommel verzorgt. Je kan dan waarschijnlijk wel nog via Voipbuster/Skype bellen, maar dan enkel via de computer. Wil je via je gewone telefoon met voipbuster bellen, zal dit niet gaan aangezien je die modem niet kan configureren (ten zij je er nog een ATA tussengooit, maar dat zou maar al te gek zijn).

Waarom niet zoals d-fens (en ik ook) doet: gewone Dommel ADSL lijn + Discovery Line + Voipbuster (o.i.d.) via een VOIP compatibele modem.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb ook DOMMEL telefonie, maar gebruik voor korte gesprekken voipcheap.com.
Gewoon je eigen nummer en dat van de andere inbrengen en je belt 2,5 min. gratis via je gewone telefoonlijn.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”