Hoi,
Een vriend van me heeft het "go" abonnement bij Skynet.
Hij woont nl. met iemand samen en ze willen graag een apparte mailbox hebben om niet steeds in elkaars mails te zitten.
Nu is het mogelijk om aliassen aan te maken en dat hebben ze tot nu toe ook gedaan, maar die aliassen zitten in dezelfde mailbox. Klikt mijn vriend in outlook express op verzenden/ontvangen dan krijgt hij alle mails binnen, ook die waar hij geen zakens mee heeft.
Zelf ben ik telenetsurfer en kan met mijn abonnement twee gebruikers aanmaken, die dan een apparte username en password krijgen.
Is dat voor dit adsl abonnement van mijn vrienden ook mogelijk, en zo ja, hoe dan?
Dus geen aliassen maar een eigen mailbox.
Ze gebruiken Windows XP home.
Eventueel mag je ook een pagina geven waarin zij wat uitleg kunnen vinden over alle opties die hun abonnement biedt, ook de webspace bv. We kunnen er moeilijk aan uit.
Veel dank bij voorbaat, ik wil mijn vrienden graag helpen.
[mod="The Oddity"]
Onnodige bbcode verwijdert. Post verplaatst. Het originele forum is voor Userbase-SUB topics. Dit heeft daar niets mee te maken[/mod]
nieuwe gebruiker aanmaken
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Indien je echt een aparte mailbox wilt, dus twee moet je ervoor bijbetalen bij een adsl go. Dat is een betalende optie je krijgt immers bij een adsl go abo slechts 1mailbox en 5 aliasen. Dacht dat dit duidelijk in de formule beschrijving stond.
Nu, indien je niet voor de betalende oplossing gaat, kan je regels instellen dat in outlookexpress dat de client enkel mails download gestuurd aan alias1 en bij de tweede pc of profiel aan alias2. Over info van deze methode gelieve eens in het forum te zoeken (windows/algemeen internet gebruik) Deze methoden zijn al een aantal keer uitgelegd. (use search).
Topic waar je de uitleg kan lezen
Nu, indien je niet voor de betalende oplossing gaat, kan je regels instellen dat in outlookexpress dat de client enkel mails download gestuurd aan alias1 en bij de tweede pc of profiel aan alias2. Over info van deze methode gelieve eens in het forum te zoeken (windows/algemeen internet gebruik) Deze methoden zijn al een aantal keer uitgelegd. (use search).
Topic waar je de uitleg kan lezen
I love it when a plan comes together!
Bedankt, ik heb de interessante topic reeds doorgemaild.
Sorry voor verkeerd te plaatsen, ik ben nieuw hier.
Deze thread mag dus dicht.
groeten
Sorry voor verkeerd te plaatsen, ik ben nieuw hier.
Deze thread mag dus dicht.
groeten
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Geen enkel probleem, ik hoop dat je iets hebt aan de uitleg.
Topics worden niet gelocked, ze kunnen altijd interessant zijn voor andere gebruikers die er nog iets willen aan toevoegen of die niet bij de oplossing geraken.
Wel blij je hier te zien, wees welkom!
Topics worden niet gelocked, ze kunnen altijd interessant zijn voor andere gebruikers die er nog iets willen aan toevoegen of die niet bij de oplossing geraken.
Wel blij je hier te zien, wees welkom!
I love it when a plan comes together!