info op site klopt niet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik had nog een vraag aan scarlet en ik wou een mail sturen dus contact scarlet en dan krijg je dit

Scarlet contacteren.
Uw vragen worden het snelst via "Mijn Scarlet" beantwoord. Voer daarom hiernaast uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op 'OK'. Klik vervolgens op ´contact´. Probeer uw vraag zo duidelijk en volledig mogelijk te stellen. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een e-mail terug met het antwoord op uw vraag of de oplossing voor uw technisch of administratief probleem.

Of bel ons even op:

voor technische vragen: 02 275 27 27 van 9.00 tot 17.30 u van maandag tot zaterdag.
voor administratieve of facturatievragen:
02 275 27 27 van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.30 u.
voor commerciële vragen: 0800 84 000 van 8.30 tot 21.00 u van maandag tot vrijdag en van 09.00 tot 17.00 u op zaterdag.


Dus ik naar mijn scarlet MAAR DAAR staat geen contact button . Nu geen prob ik ben nog geen klant (enkel nog maar een registratie) dus ik bel naar 0800 en daar zeggen ze dat men niet beschikbaar is het is nu 20.08u?????? Lezen jullie even mee: voor commerciële vragen: 0800 84 000 van 8.30 tot 21.00 u van maandag tot vrijdag en van 09.00 tot 17.00 u op zaterdag. Ofwel moeten ze de site aanpassen oftewel hun telefoon opnemen maar dit vind ik al geen goed teken.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Voor je vragen via mail moet je gewoon op "klantendienst" klikken dan zie je daar een FAQ, staat je vraag er niet bij dan kan je altijd vanonder op contact klikken.
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Euh neen bij mij staat er nergens geen contact knop
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Dan moet je eens op een andere vraag klikken bij "Klantendienst", bvb bij "Ik kan niet meer bellen via Scarlet Phone, hoe kan ik dit oplossen?" krijg je wel een contact knop. Erg handig is het wel ni gemaakt :roll:
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

klopt ik heb de knop gevonden maar op hun site zegt men het zo: Uw vragen worden het snelst via "Mijn Scarlet" beantwoord. Voer daarom hiernaast uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op 'OK'. Klik vervolgens op ´contact ---> dus kloppen doet het niet en de telefoon tijden ook niet
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”