sinds vorige week is mijn account aktief, doch nog steeds geen vast ip, wat een kleine ramp is voor mij.
iemand zelfde ervaring?
Dommel en vast ip
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Niet ieder type abbonnee heeft een vast ip bij dommel geloof ik.casper2507 schreef:sinds vorige week is mijn account aktief, doch nog steeds geen vast ip, wat een kleine ramp is voor mij.
iemand zelfde ervaring?
Welke van de 4 heb je precies?
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Heb dat ook voor, ze hebben er bij Belgacom een ticket voor aangemaakt.
En nu is het afwachten eh.
En nu is het afwachten eh.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Mijn static was ook niet direct "static" alhoewel dat in de mail met logingegevens wel mijn statisch ip vermeld stond.
Ik heb een 3 dagen later een mail ontvangen met de melding dat ik nu een static ip heb (en natuurlijk het ip zelf). even een ticket openen dus?
na een ticket te sturen naar de technical department is er mij trouwens ook gezegd dat je perfect een rdns kan aanvragen.
(als je een netconnect-plus abbo hebt natuurlijk)
gewoon mailen naar [email protected]
vreemd dat dit nergens vermeld staat, of ben ik scheel aan het kijken?
Ik heb een 3 dagen later een mail ontvangen met de melding dat ik nu een static ip heb (en natuurlijk het ip zelf). even een ticket openen dus?
na een ticket te sturen naar de technical department is er mij trouwens ook gezegd dat je perfect een rdns kan aanvragen.
(als je een netconnect-plus abbo hebt natuurlijk)
gewoon mailen naar [email protected]
vreemd dat dit nergens vermeld staat, of ben ik scheel aan het kijken?
Kmoet zeggen zelfde hier.Vampier schreef:ik heb na 1 dag nadat de ticket was aangemaakt al een vast ip
dus ik moet zeggen zeer snelle service
Heb Dommel sinds 3 januari, verhuisd naar nieuwe woonst voorbije weekend. Mijn vast ip was weg natuurlijk door verhuis.
Gisteren gemeld aan Dommel, vandaag mijn vast ip terug, zelfde als voor mijn verhuis.
Geen problemen hier dus.