http://www.easynews.nl/
test het gratis uit
Tijdelijk gratis nieuwsgroepenconnectie
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Qua snelheid een zonnetje, maar ik vind wel veel incomplete bestanden, die ik met m'n standaardserver zonder probelemen volledig kan binnenhengelen... Toch bedankt voor deze mooie tip
het staat ook zo op hun forum he,
Het is om te testen hoe ze de beste configuratie kunnen doen en het rapste en stabielste hun downloads kunnen aanbieden.
Momenteel gaan ze niet voor alle bestanden, dus incompletes zijn normaal in de testperiode.
Het is gewoon een goeie stunt zou ik zeggen, hun netwerk/servers worden grondig getest en ze krijgen al naambekendheid.
Het is om te testen hoe ze de beste configuratie kunnen doen en het rapste en stabielste hun downloads kunnen aanbieden.
Momenteel gaan ze niet voor alle bestanden, dus incompletes zijn normaal in de testperiode.
Het is gewoon een goeie stunt zou ik zeggen, hun netwerk/servers worden grondig getest en ze krijgen al naambekendheid.
meon schreef:Misschien dat ze de stress net willen testen met deze actie?BungaMan schreef:ik hoop dat die niet al te rap plat ligt.
Dat is ongetwijfeld de bedoeling maar het is niet leuk als de stress test zou falen.
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
De eerste binaire download die ik deed was al incompleet, heb ik moeten afwerken met newszilla
crapiecorn schreef:De eerste binaire download die ik deed was al incompleet, heb ik moeten afwerken met newszilla
Idd bijna alle bestanden zijn incompletes, nuja twas te denken dat er een addertje onder het gras zat
- filipi
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
FezzFest schreef:Qua snelheid een zonnetje, maar ik vind wel veel incomplete bestanden
Normaal was de gratis download gedaan eind december, maar door de vele probs met incompletes hebben ze het aanbod met 1 maand verlengd
Misschien dan nogeens een maand
Mooie actie inderdaad, iets om later es uit te testen
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]