Geen promoties?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Ik zit momenteel nog bij Skynet, geen problemen hier maar die 10GB steekt mijn ogen uit dat het niet meer normaal is.
Daarom ben ik zinnens over te stappen naar een andere ISP. Ik zit nog te kiezen tussen Dommel en EDPnet, waarbij Dommel toch lichtjes mijn favoriet is omwille van de upload die niet meegeteld wordt.

MAAR ik zit te wachten op een of andere promo zoals die activatiekost die niet wordt aangerekend of zo...
De grotere bedrijven geven idd alsmaar promo's en daar betaal je dan weer dubbel en dik alles terug, maar het is imo toch een drempel die moet worden overschreden.

Heeft iemand hier zicht op? bv. als je bij een reseller de aanvraag doet dat men de activatiekost laat vallen?

Kweet dat ik er niet naar moet kijken maar weet! dat mijn ouders momenteel skynet betalen (met volumepacks en alles) en ik dommel of EDPnet zelf ga moeten betalen.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Activatie is 20 euro denk niet dat dit de grote kost gaat zijn.
Denk niet dat ze daar promotie op voeren.
:-)
Dommel is the way!
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

En vanaf de 4de maand doet ge al profijt...
Kunt ge da ni op een akkoordje gooien met u ouders? Gij aansluitingskosten, en u ouders een goedkoper tarriefplan
GHX73
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 mar 2006, 00:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik vind dat bij Dommel (€20) en EDPnet (€25) best meevallen. Bovendien haal je het er direct weer uit door de betere voorwaarden.

Ik ben sinds mei een tevreden EDPnet-klant. Vóór het Max6 Dyn abonnement verscheen had ik overwogen om naar RealDSL over te stappen maar de torenhoge activatiekost (€121) heeft me daar van weerhouden. Gelukkig maar achteraf bekeken. :-D
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

S|N schreef:Ik zit momenteel nog bij Skynet, geen problemen hier maar die 10GB steekt mijn ogen uit dat het niet meer normaal is.
Daarom ben ik zinnens over te stappen naar een andere ISP. Ik zit nog te kiezen tussen Dommel en EDPnet, waarbij Dommel toch lichtjes mijn favoriet is omwille van de upload die niet meegeteld wordt.

MAAR ik zit te wachten op een of andere promo zoals die activatiekost die niet wordt aangerekend of zo...
De grotere bedrijven geven idd alsmaar promo's en daar betaal je dan weer dubbel en dik alles terug, maar het is imo toch een drempel die moet worden overschreden.

Heeft iemand hier zicht op? bv. als je bij een reseller de aanvraag doet dat men de activatiekost laat vallen?

Kweet dat ik er niet naar moet kijken maar weet! dat mijn ouders momenteel skynet betalen (met volumepacks en alles) en ik dommel of EDPnet zelf ga moeten betalen.



S|N die promotie is al lang voorbij :roll: Dommel heeft een lange tijd gratis activatie gegeven.Je zou je moeten schamen om te melken over 20€.Je betaald per maand al een stuk minder dan bij skynet en dan zeuren over 20 € :eek: Man Man Man toch.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

zijn we niet een beetje teveel verwend door die zogenaamde promoties van 3 maand gratis en dergelijke. als het maar 20 euro is en je maandelijkse abb prijs is ook zoveel lager dan bij Belgacom. Waarom dan nog zeuren. alles lijkt mij beter dan bij Belgacom te blijven. zijn mega duur en bij de kleintjes krijg je stukken meer. (met uizondering natuurlijk van die gratis fotos en i-tunes toestanden)
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

ketter schreef:S|N die promotie is al lang voorbij :roll: Dommel heeft een lange tijd gratis activatie gegeven.Je zou je moeten schamen om te melken over 20€.Je betaald per maand al een stuk minder dan bij skynet en dan zeuren over 20 € :eek: Man Man Man toch.


Inderdaad, daar zou ik me voor moeten schamen maar lees de hele boel even door Ketter, tzijn momenteel mn ouders die t betalen eh :wink:

Feit is dat zij niet zomaar willen overschakelen want zij gebruiken de adsl een beetje mee en willen geen problemen (alsof we die met Belgacom nog niet hebben gehad), kpeins dat t in de "oudere" generatie zit om nieuwe dingen te wantrouwen. :cry:

Dus als ik de reacties zo lees zullen er geen promo's komen, moet ook niet echt maar het zou die psychische drempel wel verlagen.

Kga t geen voorstellen wat stonestrong zegt; ik de aansluitkost en zij een goedkoper abo bij Dommel :)

Mercikes allemaal
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Als ik jouw was zou ik toch dommel nemen omdat het geen smallband heeft maar mediumband, dwz 1mbit als je op smallband zit en dus geen extra kosten als ik het goed begrijp. terwijl je bij edpnet 20gb krijgt 0,25cent moet betalen per extra gig waar je geloof ik tot 60 mag gaan dus buiten je abonnements kost is er nog een kost van 0,25c / gb als je over die 20gb gaat upload bij edpnet word wel verrekend, maar er is nachttarief, kan natuurlijk niet op tegen de 1mbit medium band en 50gb die dommel aanbiedt als je het mij vraagt althans..

het enige wat ik spijtig vind bij dommel is de upload, als die hoger lag en de setup fee van het abonnment met statisch ip's lager lag had ik er klant geweest..

maar ik hoop dan ook dat edpnet het een beetje goed gaat maken met adsl2 althans ik hoop te kunnen veranderen naar adsl2 met hogere limiet in 2007.. natuurlijk niks is bevestigd maar ergens verwacht ik dat het niet meer lang kan duren..
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Ofloo schreef:en de setup fee van het abonnment met statisch ip's lager lag


De setup fee van het plus abbo met statisch ip’s is met de huidige promotie maar 20 € inc btw, dat lijkt me toch niet zo hoog hé :wink:

http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnec ... cust=home/
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Als je promoties wilt hebben en veel reclame, dan moet je Skynet of Telenet nemen. Je betaald dan tenslotte al die promoties en reclames met het te dure abonnementsgeld.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

TomG schreef:Je betaald dan tenslotte al die promoties en reclames met het te dure abonnementsgeld.


En vergeet de dure volumepacks niet!
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

"Drie maanden gratis" is zo'n typische techniek waarmee de grote spelers (Belgacom, Proximus) hun klanten will binden. Zolang Dommel klein is gaan ze daar gelukkig nooit mee beginnen.

Een goed abonnement is volgens mij één met lage basiskosten en eenvoudige formules, zonder foefjes of tierlantijntjes of marketing mensen die u lastigvallen aan telefoon.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Drewvt schreef:"Drie maanden gratis" is zo'n typische techniek waarmee de grote spelers (Belgacom, Proximus) hun klanten will binden. Zolang Dommel klein is gaan ze daar gelukkig nooit mee beginnen.

Een goed abonnement is volgens mij één met lage basiskosten en eenvoudige formules, zonder foefjes of tierlantijntjes of marketing mensen die u lastigvallen aan telefoon.


Volledig akkoord, hopelijk blijft dommel zo slim en gaan zo nooit geld verkwisten aan zo'n zaken. Het beste voor de klant en isp is nog altijd, veel krijgen tegen weinig geld. Op die manier is er geen ruimte voor verkwisting zoals, maanden gratis, reclame die ze moeten betalen, gratis muziek, mensen lastig vallen via telefoon, ..... Uiteindelijk zal hun product automatisch verkopen als de klant tevreden is. Mond aan mond reclame is nog altijd het beste. En zolang ik er tevreden van ben zal ik iedereen proberen te overtuigen om over te stappen naar hun.
sebavl
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 nov 2006, 14:30

Net geïnformeerd bij dommel.
De extra installatiekost als je een alarmsysteem hebt: 119 euro.
totaal : 139 euro .. dat doet mijn ouders al wat meer denken..
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

sebavl schreef:Net geïnformeerd bij dommel.
De extra installatiekost als je een alarmsysteem hebt: 119 euro.
totaal : 139 euro .. dat doet mijn ouders al wat meer denken..


Dat is gewoon omdat er een technieker van Belgacom moet langskomen om een full rate splitter te plaatsen (Telecom install dus).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”