Ik probeer sinds gisteren de SpeedTouch USB (de groene rog) te configureren in Windows XP MCE, maar ergens loopt er toch iets fout..
Ik heb eerst de 6 jaar oude installatie-CD gebruikt en deze geïnstalleerd, daarna heb ik een driver-update uitgevoerd (drivers van de Alcatel-website) Tot hier geen problemen en bij aansluiting van de modem krijg ik het bericht dat hij klaar is voor gebruik.
Maar dan loopt er toch iets fout met de verdere instellingen die ik doe want ik krijg telkens fout 691 op mijn bord.. Wat doe ik verkeerd?
P.S. Reacties op de modem zelf zijn niet nodig, ik weet dat het rommel is maar toen wij ADSL namen was er buiten de interne modem geen andere keuze..
Verbinden met SpeedTouch USB in XP
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Zeker dat alles juist is? Caps gebruikt waar het (niet) nodig is? @SKYNET of andere ISP erbij?3.ERROR 691 : Access denied because username and/or password is invalid on the domain.
This error occurs because either the Username or password dialed by the user is not correct .
Check the password dialed or contact the local operator to check the username or reset the password .