Raar limiet?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Anthr4x
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 maa 2004, 22:15
Locatie: Overpelt

Een EDPNET Max 6 Dyn abonnement heeft toch maar een maandelijks limiet van 20 Gbyte of zit ik mis?

Op mijn meter lees ik af dat ik 60 Gbyte mag downloaden, of is dit voor een factuurperiode van 3 maanden (aangezien ik een factuur kreeg van december tot februari) ?

Mvg :)
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

20gb standaard en wat je daarboven verbruikt wordt aangerekend aan 0.25€ per gb, met een limiet van 60gb dus.

Dus als je 35 gb verbruikt op een maand, moet je voor die 15 gb boven de 20 bijbetalen. Je abonnementsgeld is dan 29.95 + 0.25*15
Anthr4x
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 maa 2004, 22:15
Locatie: Overpelt

TjoekTjoek schreef:20gb standaard en wat je daarboven verbruikt wordt aangerekend aan 0.25€ per gb, met een limiet van 60gb dus.

Dus als je 35 gb verbruikt op een maand, moet je voor die 15 gb boven de 20 bijbetalen. Je abonnementsgeld is dan 29.95 + 0.25*15


Ok bedankt voor het antwoord :)

Dus datapacks moet je eigenlijk niet bijbestellen, alles gaat automatisch tot en met 60 GB als ik het goed voorheb (met verhoging na 20GB van 0.25 € per Gbyte)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Anthr4x schreef:Ok bedankt voor het antwoord :)

Dus datapacks moet je eigenlijk niet bijbestellen, alles gaat automatisch tot en met 60 GB als ik het goed voorheb (met verhoging na 20GB van 0.25 € per Gbyte)

jep zo is het :)
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Het is voorlopig inderdaad zoals het hierboven beschreven werd, maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.
verbert_p
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jun 2005, 10:17

GeertAki schreef:Het is voorlopig inderdaad zoals het hierboven beschreven werd, maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.

interessanter voor jou, maar neit voor het bedrijf hé ;)
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

yu, ik zit precies aan men limietje :s moet dringend mijn downloadgedrag aanpassen lol :D Neway, ik had nog ni door waar ik kon checken .; dus was op goed gevoel.. ma goe dat ter zijde ... die limiet hé. Wanner wordt die gereset ? Is dat elke keer als uw contract een maand verder is? Of is dat op het 1ste van de nieuwe maand ... of is het een glijdende meter(please no :'()
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

de meter gaat van de dag dat u maand gestart is (heeft er mee te maken wanneer u contract is begonnen) tot de dag ervoor

voor te weten wanneer dat is gaat ge naar hier ge vult u username en password in en dan klikt ge op details since reset
de onderste datum is wanneer u abo begint

bij mij is dat bv de 17de van de maand en mijn meter loopt dus van de 17de tot de 16de van de maand erna

op die pagina in de link staat dat benede trouwens uitgelegd hoe het werkt
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

verbert_p schreef:
GeertAki schreef:..., maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.

interessanter voor jou, maar neit voor het bedrijf hé ;)


Niet per sé, aangezien ze met zo'n abonnement meer niet-grootverbruikers aantrekken en het gemiddelde volume per klant dus daalt. Op die manier krijgen ze, volgens mij, (want who the f* am I), veel meer inkomsten voor relatief gezien weinig extra kosten, waardoor ze dus meer budget over hebben voor investeringen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

GeertAki schreef:Het is voorlopig inderdaad zoals het hierboven beschreven werd, maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.


Ik geloof dat ze zelfs zulke abonnementen hebben of tenminste hadden ik weet niet of je ze nog kan nemen maar ze heten destijds Flex, ze kwamen er na de verdwijning van A2F en werd toen aangeboden aan overstappende A2F klanten.
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

Je zou moeten kunnen instellen dat je vanaf 20 GB op smalband komt. Ik surf nog liever niet/traag dan meer op mijn factuur te betalen. Ik houd zelf de 20 GB in het oog, maar je weet nooit als uw vader eens een virus binnen haalt dat veel traffiek genereert of kazaa laat open staan... Daarbij heb ik nu niets aan de vebruikte % omdat die zich baseert op 60
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”