Op mijn meter lees ik af dat ik 60 Gbyte mag downloaden, of is dit voor een factuurperiode van 3 maanden (aangezien ik een factuur kreeg van december tot februari) ?
Mvg

Ok bedankt voor het antwoordTjoekTjoek schreef:20gb standaard en wat je daarboven verbruikt wordt aangerekend aan 0.25€ per gb, met een limiet van 60gb dus.
Dus als je 35 gb verbruikt op een maand, moet je voor die 15 gb boven de 20 bijbetalen. Je abonnementsgeld is dan 29.95 + 0.25*15
jep zo is hetAnthr4x schreef:Ok bedankt voor het antwoord
Dus datapacks moet je eigenlijk niet bijbestellen, alles gaat automatisch tot en met 60 GB als ik het goed voorheb (met verhoging na 20GB van 0.25 € per Gbyte)
interessanter voor jou, maar neit voor het bedrijf héGeertAki schreef:Het is voorlopig inderdaad zoals het hierboven beschreven werd, maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.
Niet per sé, aangezien ze met zo'n abonnement meer niet-grootverbruikers aantrekken en het gemiddelde volume per klant dus daalt. Op die manier krijgen ze, volgens mij, (want who the f* am I), veel meer inkomsten voor relatief gezien weinig extra kosten, waardoor ze dus meer budget over hebben voor investeringen.verbert_p schreef:interessanter voor jou, maar neit voor het bedrijf héGeertAki schreef:..., maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.
Ik geloof dat ze zelfs zulke abonnementen hebben of tenminste hadden ik weet niet of je ze nog kan nemen maar ze heten destijds Flex, ze kwamen er na de verdwijning van A2F en werd toen aangeboden aan overstappende A2F klanten.GeertAki schreef:Het is voorlopig inderdaad zoals het hierboven beschreven werd, maar volgens mij is het interessanter als ze vanaf de eerste GB 0,25€ zouden aanrekenen en dan 5€ van de aboprijs doen. Ik verbruik maandelijks slechts 5 à 6 GB denk ik.