De overgang
Geplaatst: 03 jan 2007, 14:59
Na 8 jaren BC dan toch maar de grote stap naar scarlet gezet.
Wat zijn nu mijn eerste ervaringen?
16 Dec: 06 Aanvraag ingediend via de website
20 Dec: Schrijven van Scarlet voor bevestiging en overdracht van Tf Nr
29 Dec: Na een kort verlof volgende vaststelling
- geen online signaal meer op mijn philips SN 6600 (Osenda soft)
- stelde vast dat mijn DL op 6200 stond. Dus het signaal van Scarlet was op de lijn gezet
- geen internet meer dus
2 Jan 07
tf contact met de supportlijn. Na veel palaver en instellingen kwam de technieker tot besluit dat het lag aan mijn philips modem. Het zou die nieuwe snelheid niet aankunnen? Vreemd
Ik moest dan maar wachten wanneer de technieker zou langs komen (2à3 dagen - en op dit forum lees ik iets van 3 à 4 weken)
In het log bestand van mijn modem lees ik steeds de fout melding "CHAP authentification failled"
Dit heeft toch niets met snelheid te maken
Vreemd vond ik dat mijn email account bij skynet niet meer bestaat. Dit alhoewel ik aan BC nog niets heb laten weten.
Normale gang van zaken?
Na al die jaren de eerste keer zonder internetverbinding en God alleen weet hoelang nog.
Dit is zeker geen goede start
Wat zijn nu mijn eerste ervaringen?
16 Dec: 06 Aanvraag ingediend via de website
20 Dec: Schrijven van Scarlet voor bevestiging en overdracht van Tf Nr
29 Dec: Na een kort verlof volgende vaststelling
- geen online signaal meer op mijn philips SN 6600 (Osenda soft)
- stelde vast dat mijn DL op 6200 stond. Dus het signaal van Scarlet was op de lijn gezet
- geen internet meer dus
2 Jan 07
tf contact met de supportlijn. Na veel palaver en instellingen kwam de technieker tot besluit dat het lag aan mijn philips modem. Het zou die nieuwe snelheid niet aankunnen? Vreemd
Ik moest dan maar wachten wanneer de technieker zou langs komen (2à3 dagen - en op dit forum lees ik iets van 3 à 4 weken)
In het log bestand van mijn modem lees ik steeds de fout melding "CHAP authentification failled"
Dit heeft toch niets met snelheid te maken
Vreemd vond ik dat mijn email account bij skynet niet meer bestaat. Dit alhoewel ik aan BC nog niets heb laten weten.
Normale gang van zaken?
Na al die jaren de eerste keer zonder internetverbinding en God alleen weet hoelang nog.
Dit is zeker geen goede start