Na 8 jaren BC dan toch maar de grote stap naar scarlet gezet.
Wat zijn nu mijn eerste ervaringen?
16 Dec: 06 Aanvraag ingediend via de website
20 Dec: Schrijven van Scarlet voor bevestiging en overdracht van Tf Nr
29 Dec: Na een kort verlof volgende vaststelling
- geen online signaal meer op mijn philips SN 6600 (Osenda soft)
- stelde vast dat mijn DL op 6200 stond. Dus het signaal van Scarlet was op de lijn gezet
- geen internet meer dus
2 Jan 07
tf contact met de supportlijn. Na veel palaver en instellingen kwam de technieker tot besluit dat het lag aan mijn philips modem. Het zou die nieuwe snelheid niet aankunnen? Vreemd
Ik moest dan maar wachten wanneer de technieker zou langs komen (2à3 dagen - en op dit forum lees ik iets van 3 à 4 weken)
In het log bestand van mijn modem lees ik steeds de fout melding "CHAP authentification failled"
Dit heeft toch niets met snelheid te maken
Vreemd vond ik dat mijn email account bij skynet niet meer bestaat. Dit alhoewel ik aan BC nog niets heb laten weten.
Normale gang van zaken?
Na al die jaren de eerste keer zonder internetverbinding en God alleen weet hoelang nog.
Dit is zeker geen goede start
De overgang
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heb je geen brief ontvangen met al je nieuwe instellingen van wachtwoorden, gebruikersnaam enz...
Bij mji staat duidelijk.
Als u momenteel een adsl lijn heeft, zal deze overgedragen worden naar ons netwerk. U zal merken dat uw verbinding overgedragen is als u met de login en paswoord geen verbinding meer kan maken. Probeer in dat geval de gegevens van scarlet om via uw huidige modem te surfen.
Weet nu wel niet of het met dit maken heeft
Greetzzzzzzzzzzz
Bij mji staat duidelijk.
Als u momenteel een adsl lijn heeft, zal deze overgedragen worden naar ons netwerk. U zal merken dat uw verbinding overgedragen is als u met de login en paswoord geen verbinding meer kan maken. Probeer in dat geval de gegevens van scarlet om via uw huidige modem te surfen.
Weet nu wel niet of het met dit maken heeft
Greetzzzzzzzzzzz
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ook alle kleine letters en hoofdletters ingegeven....
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 1 keer
Eerst en vooral was er Belgacom die heel traag waren met de oplevering van de lijn
En dan was er nog mijn eigen fout
Door het telkens maal opnieuw ingeven van mijn inlog gegevens was er een fout ingekropen toen de lijn uiteindelijk klaar was
En dan was er nog mijn eigen fout

Door het telkens maal opnieuw ingeven van mijn inlog gegevens was er een fout ingekropen toen de lijn uiteindelijk klaar was