Hallo,
Sinds eergisteren heb ik een probleem met mijn internet en mijn telefoon.
Als ik wil bellen hoor ik helemaal geen signaal meer maar alleen mezelf(versterkt). (mensen kunnen ook niet meer naar hier bellen.)
Mijn internet is zeer traag (74Kb/sec).
Ik zit bij Belgacom voor de telefonie, en bij Freedomnet voor mijn internet.
Wie kan mij helpen ?
Groeten Ruben
Probleem met telefoonlijn ?
Indien het 1ste stopcontact van Belgacom een aan/uit knop heeft kan je de binnenbekabeling door de schakelaar uit te zetten afkoppelen.
(indien geen schakelaar binnenkabels afkoppelen).
Als je dan test op het 1ste aansluitpunt en telefoon werkt wel dan scheelt er iets met de binnenkabels.
Werkt het niet is er mogelijk een kabel in straat beschadigt of een probleem in de centrale. Dus best Belgacom contacteren.
Succes
(indien geen schakelaar binnenkabels afkoppelen).
Als je dan test op het 1ste aansluitpunt en telefoon werkt wel dan scheelt er iets met de binnenkabels.
Werkt het niet is er mogelijk een kabel in straat beschadigt of een probleem in de centrale. Dus best Belgacom contacteren.
Succes