Toch even wou melden dat het ook anders kan, 'k heb mijn aanvraag gedaan op de website van EDPnet, in minder dan 5 minuten was dit rond.
10 dagen later had ik mijn connectie actief inclusief paswoord.
Dit vind ik eigenlijk fantastisch, geen gekrabbel, faxen en dergelijke gewoon aanvraag op hun site 5min, 10 dagen later alles inorde !
Pluim voor EDPnet
-
- Member
Insgelijks !
Byebye Realdsl en hello Edpnet
Byebye Realdsl en hello Edpnet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
ik ben er nu ook enkele maanden bij, en nog geen seconde spijt.
Ik heb de klantendienst al leren kennen, maar op een positieve mannier. Iets wat je voor onmogelijk houd, als je van telenet komt.
Ik heb de klantendienst al leren kennen, maar op een positieve mannier. Iets wat je voor onmogelijk houd, als je van telenet komt.
de koe zegt boe
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Inderdaad...bambipower schreef:ik ben er nu ook enkele maanden bij, en nog geen seconde spijt.
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Overstap Belgacom naar edpnet heeft zelfs nog geen 7 dagen geduurd hier Belgacom wou me kwijt denk ik.. (l) EDPnet
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Idem hier, aanvraag gedaan op de edpnet website de donderdagnamiddag.
De week later de vrijdagnamiddag rond 16-17u zat ik al online via adsl op edpnet.
In die week heb ik 1 maal gebeld naar edpnet om te weten hoe ik mijn gegevens zou krijgen.
Deze komen per e-mail en natuurlijk had ik in mijn huidig email adres een foutje getikt.
Dat hebben ze mooi aangepast en op hetzelfde moment hebben ze die mail nog eens verzonden.
Mooie service moet ik zo zeggen.
Ik heb/had ook telenet, daar kun je zeker niet blij zijn over hun service, ik wacht nog altijd op het formulier dat ze me beloofd hebben op te sturen om telenet op te zeggen (ondertussen al bijna 2 maand).
Ik heb wel op de belgacom website een formulier gevonden om telenet op te zeggen, deze is ondertussen aangetekend verzonden.
EDPNET doe zo verder in 2007, jullie zijn goed bezig zou ik zeggen.
De week later de vrijdagnamiddag rond 16-17u zat ik al online via adsl op edpnet.
In die week heb ik 1 maal gebeld naar edpnet om te weten hoe ik mijn gegevens zou krijgen.
Deze komen per e-mail en natuurlijk had ik in mijn huidig email adres een foutje getikt.
Dat hebben ze mooi aangepast en op hetzelfde moment hebben ze die mail nog eens verzonden.
Mooie service moet ik zo zeggen.
Ik heb/had ook telenet, daar kun je zeker niet blij zijn over hun service, ik wacht nog altijd op het formulier dat ze me beloofd hebben op te sturen om telenet op te zeggen (ondertussen al bijna 2 maand).
Ik heb wel op de belgacom website een formulier gevonden om telenet op te zeggen, deze is ondertussen aangetekend verzonden.
EDPNET doe zo verder in 2007, jullie zijn goed bezig zou ik zeggen.
-
- Plus Member
Ik kom van easynet en ik moet zeggen dat de support daar veel beter & deskundiger is tov EDPNET.
Support komt bij EDPNET nogal noob-achtig over.
De aanvraag verliep prima hier.
Mja, dat moet ook voor een ISP.
De aanvraag verliep prima hier.
Mja, dat moet ook voor een ISP.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Je hebt echter nog nooit een concreet voorbeeld hiervan gegeven. Dus qua credibiliteit sta je niet echt hoog met zo'n uitspraak.doeternietoe schreef:Ik kom van easynet en ik moet zeggen dat de support daar veel beter & deskundiger is tov EDPNET.
ik heb mijn aanvraag ook de 22/1 ingediend op nummer (31149)
belde vrijdag naar de klantendiesnt van edpnet en die vertelden mij dat mijn adsl signaal al op 1 februari na 17h actief zou worden, dat is zelfs een record, negen dagen dus.
effe de vergelijking met scarlet in de tijd, een dikke maand en dan heb ik nog bijna dagelijks gebeld op het dure 02 nummer om hun wat op te jagen.
ik ken mensen die 2 maanden hebben moeten wachten op scarlet.
voor mij ook een dikke pluim voor EDPnet als ik deze donderdag mijn signaal heb.
belde vrijdag naar de klantendiesnt van edpnet en die vertelden mij dat mijn adsl signaal al op 1 februari na 17h actief zou worden, dat is zelfs een record, negen dagen dus.
effe de vergelijking met scarlet in de tijd, een dikke maand en dan heb ik nog bijna dagelijks gebeld op het dure 02 nummer om hun wat op te jagen.
voor mij ook een dikke pluim voor EDPnet als ik deze donderdag mijn signaal heb.
Een 02 nr?! Schandalig noem ik dat! Dat ze u durven laten bellen tegen lokaal tarief, grote schande!!cybermix schreef:ik heb mijn aanvraag ook de 22/1 ingediend op nummer (31149)
cybermix
btw
als je al klant was bij Scarlet, moet er NIKS veranderen. DSLAM configuratie blijft hetzelfde, tenzij je op een hoger/lager profiel geplaatst wordt.
groetjes van een ongemotiveerde amateur, leugenaar en oplichter! (k)
btw
als je al klant was bij Scarlet, moet er NIKS veranderen. DSLAM configuratie blijft hetzelfde, tenzij je op een hoger/lager profiel geplaatst wordt.
groetjes van een ongemotiveerde amateur, leugenaar en oplichter! (k)
Mr T, werk jij bij scarlet ofwa?
tis niet persoonlijk bedoeld hij dat ik dat zeg, ik heb het tegen de maatschappij in zijn geheel, jullie kunnen er toch ook niks aan doen dat je op een onprofessionele amateuristische opgelegde manier moeten liegen tegen de klanten, jullie moeten trouwens ook jullie brood kunnen blijven verdienen zonder buiten gesmeten te worden.
tis de policy(=service) van scarlet die niet deugd
@flt, lokaal tarief is inderdaad niet duur als je 5 minuten aan de telefoon zit, maar een paar dagen tot een halfuur lang die telefoon in je handen hebben tot het zweet van je vingers afdruppelt is wat anders.
er zijn zelf sommige mensen die beweren, maar dat heb ik zelf niet meegemaakt dat ze na 45minuten wachten gewoon van de lijn worden gegooid en opnieuw moeten beginnen.
tis niet persoonlijk bedoeld hij dat ik dat zeg, ik heb het tegen de maatschappij in zijn geheel, jullie kunnen er toch ook niks aan doen dat je op een onprofessionele amateuristische opgelegde manier moeten liegen tegen de klanten, jullie moeten trouwens ook jullie brood kunnen blijven verdienen zonder buiten gesmeten te worden.
tis de policy(=service) van scarlet die niet deugd
@flt, lokaal tarief is inderdaad niet duur als je 5 minuten aan de telefoon zit, maar een paar dagen tot een halfuur lang die telefoon in je handen hebben tot het zweet van je vingers afdruppelt is wat anders.
er zijn zelf sommige mensen die beweren, maar dat heb ik zelf niet meegemaakt dat ze na 45minuten wachten gewoon van de lijn worden gegooid en opnieuw moeten beginnen.