Scarlet One bereikbaarheid

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MI6JB
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 dec 2006, 23:14

Hoe zit het met de bereikbaarheid (telefonisch)van de mensen die aangesloten zijn op scarlet one? ligt de telefoonverbinding veel uit en hoe is de geluidskwaliteit van de gesprekken?
thanks in advance
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Telefoonverbinding werkt hier meestal wel, soms is het wel eens weg en moet ik box resetten.

Tijdje geleden was telefoon bijna om de 2 dagen weg, gedurende 2 weken lang. Maar dit is gelukkig niet meer.

Over de kwaliteit van de telefoon kan ik niet veel zeggen, omdat ik zelden bel, maar hoor mijn ouders soms zeggen dat het 'kraakt'. (zoals men vermeld in de nieuwsgroepen ( [STUG] Bijgewerkte lijst met te bespreken punten ) bij 7.2 (7.2 De zuiverheid van de lijnen moet verbeterd worden : dikwijls hoort men kraken, alsof men aan de lijn aan het prutsen is (of er iemand meelusitert) ))
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Vrienden van mij hebben ook Scarlet one en de verbinding is perfect, vandaar dat ik het nu ook besteld heb.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Ik heb altijd een kiestoon sinds de upgrade v/d vodsl-centrale van vorig jaar in augustus. Dat probleem met gekraak had ik ook in het begin, het kwam er op neer dat ik een optie moest veranderen in de web-interface v/d modem omdat er teveel ruis op de lijn zit hier in de straat.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”