Macromediavraagje

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik weet dat je geen reclame mag maken op dit forum, dus subs, als jullie vinden dat deze vraag niet kan, gooi ze er dan maar af...

Ik ben op zoek voor een cursus Dreamweaver/Fireworks naar het softwarepakket van Macromedia van deze twee programma's... Aangezien Ik nog studente ben, vroeg ik me af of iemand soms adressen heeft van waar je dat pakket kan kopen (hoeft zeker niet de allerlaatste versie te zijn, is behoorlijk duur :/) tegen een 'schappelijke' prijs.... als dat kan....

Dank je!

Veronique

[mod="Erik"]
verplaatst naar windows forum
[/mod]
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Kijk eens op deze link, het is duur maar legaal
http://www.hcw.be/hcwcs/qsw2.asp?c=s&sw=macromedia
en misschien kan je dit in Student license krijgen op school.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je kan opteren voor de Student License, da's bijzonder goeiekoop, maar mag theoretisch niet gebruikt worden voor commerciele doeleinden. De software is namelijk geen crippleware (de academic versie is net hetzelfde als de commerciele) dus in de praktijk gebeurt het wel eens dat die versies ook gebruikt worden voor commerciele doeleinden.

Nu, je zegt enkel DW en FW nodig te hebben, maar toch is het interessant om Studio MX te overwegen; daar zit naast DW en FW ook nog Flash MX (dat ken je wel neem ik aan) en Freehand (tekenprogramma - ongeveer de tegenhanger van Adobe Illustrator) in.

Bovendien komt binnenkort MX 2004 uit, allemaal nieuwe versies van die paketten. Het loont de moeite dus om nog even te wachten, of gebruik te maken van volgende actie:
Macromedia Customers who purchased Studio MX either as a stand-alone product or part of a bundle between July 26, 2003 and November 17, 2003 (date subject to change), are eligible for a free upgrade to Studio MX 2004.
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

er is geen probleem met uw vraag however u hebt gepost in het verkeerde forum (dit is niet zo erg daar dienen wij modorators voor ;) )

nu zoals meon al aanhaalt kan u bij macromedia software kiezen voor de zogenaamde "student licence" waarin u het volle product kan gebruiken tegen een betaalbare prijs.Probeer die site van weetgraag eens en als je daar niets vind dat aanstaat hier is er nog eentje

http://www.boekensoft.com/ deze is gelegen in limburg (Hasselt)
Registered Linux user #286313
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm, ik weet niet of er geen alternatieven van Signpost in de grafische wereld bestaan?

Signpost is voor Microsoft en Programming software wel héél interessant. (www.ma3d.com)

maar daarmee vind je natuurlijk je programma's van macromedia nog niet :) ik zeg dit alleen eens.. omdat ik niet weet of er nog andere gelijkaardige projecten zijn.. waar macromedia maybe involved is :)
I love it when a plan comes together!
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Bedankt voor de antwoorden! Ga voorlopig nog even afwachten en misschien dan toch opteren voor die Academic Licence... scheelt een heel pak natuurlijk met de normale prijs....

Veronique
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”