Iemand al de Tatung V42EMGI aan het werk gezien ?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Ben nog niet echt in de markt voor zo'n ding, maar ik vraag met gewoon af of dit echt wel eens de "eerste van de goedkope 1080p's met een waardige beeldkwaliteit" kan zijn ?

Prijs rond de 1500€, 1080p, 3 jaar garantie. Ik hoor er enkel goede dingen over, maar niemand lijkt dat ding hier al ooit gezien te hebben ?
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Iemand in mijn familie heeft een Tatung (laten overkomen uit NL) en je kan er niets verkeerd van zeggen. Komt heel goed uit reviews (kijk anders maar eens op tweakers.net) en is in verhouding zeer goedkoop.

Je zal het merk enkel amper tegenkomen in België, of het moest de laatste maanden veranderd zijn.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
viking1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2005, 09:15
Locatie: Hasselt

kaween schreef:maar niemand lijkt dat ding hier al ooit gezien te hebben ?


Wordt volgens mij in GB verkocht als 'Goodmans GTVL42W15HD' - je kan er alles over lezen op de AvForums website: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=394235

-Eric-
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

viking1 schreef:
kaween schreef:maar niemand lijkt dat ding hier al ooit gezien te hebben ?


Wordt volgens mij in GB verkocht als 'Goodmans GTVL42W15HD' - je kan er alles over lezen op de AvForums website: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=394235

-Eric-


klopt, ding wordt ook verkocht onder het Goodman label, maar de code was me onbekend, alsook dat deze in de GB verkocht werd. Ah wacht "GB". Zoals "niet in België". :)

Feitelijk had ik dat ding gewoon zelf eens willen zien spelen. Dus als iemand zo'n ding weet staan in een winkel ...
viking1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2005, 09:15
Locatie: Hasselt

kaween schreef:de code was me onbekend, alsook dat deze in de GB verkocht werd. Ah wacht "GB". Zoals "niet in België". :)


Ja, het subtiele verschil tussen 'in GB' en 'in de GB' ;-)

-Eric-
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Block schreef:je kan er niets verkeerd van zeggen


Wil dat dan zeggen dat je er ook al 720i/p en 1080i/p hebt op gezien om te kijken hoe de scalers en andere electronica het doet ? Of beoordeel je louter op een PAL signaal ?
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Via Astra het demo kanaal HD content gezien en dat zag er toch erg mooi uit. Nu moet ik wel toegeven dat ik niet nog niet veel LCD's in volle glorie heb gezien om te kunnen vergelijken, zelfs in mediamarkt, vandenborre e.d. is het meestal een gewoon dvd'ke. Het zou dus best wel kunnen dat er betere schermen zijn, maar in het zak gezet ben je zeker niet met een Tatung.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”