In Zweden is internet als kraantjes water.

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Iemand het artikel in 'De Morgen' van 03/09 gelezen?
Daar schrijven ze:

"Een abonnee van de Zweedse telecomprovider Bredbandsbogalet krijgt voor een maandbedrag van 45 tot 55 euro een internetverbinding van 10 megabit per seconde, een internetportaal waarop digitale televisie kan bekeken worden, en een telefoonabonnementwaarbinnen hij onbeperkt kan telefoneren. Binnenkort gaat de provider zijn diensten uitbreiden met video on demand. Bovendien kan de eigenaar van de gebouwen waar de provider zijn diensten levert, gewoon via het zelfde kanaal ook nog eens camerabewaking ed leveren.

Vandaag kreeg ik mijn Belgacom factuurke : 100,27 euro voor twee maanden ADSL en telefoon.

Dat ze maar vlug eens in Zweden gaan kijken.....
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

In Zweden worden de isp's gesubsidieerd door de staat, anders was het daar ook niet mogelijk hoor.
Gebruikersavatar
Massachusetts
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:44
Locatie: Tongeren, Belgium

Wat hebben die Zweden ongelooflijk veel geluk. Was dat bij ons ook maar het geval. :-( Maar niet getreurd, binnenkort (ca. 5 jaar) zal dat misschien ook bij ons kunnen. Dus blijven duimen :wink:
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
grote smurf
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 sep 2003, 13:14

En in zweden betaal je torenhoge belastingen ook,niet moeilijk om dan zoveel te geven. :roll:
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

In Zweden verdienen de mensen ook pakken meer, dus is het normaal dat de belastingen hoger zijn.

greetz,

Nob
Sh@rpEye
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 aug 2003, 14:27
Locatie: Tienen

in zweden worden ze wel gesubsidieerd, maar lang zal dat niet meer duren als ze in de EU opgenomen worden, want de EU laat niet toe om zoveel te subsidiëren lijkt me?
Greetz,
Sh@rpEye
http://www.gpsshop.be
no media loaded
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004, 11:46

in zweden passen ze de boetes aan aan uw inkomen :eek:
worden ze lekker snel arm man Oo
no media loaded is the name
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Zweden is duur, maar dat is België ook, en hier zie ik de extra initiatieven niet zoals kinderopvang/was weg doen/supersnel inet. Ok, het is daar peperduur, maar de gemiddelde Zweed is geen arme stakker.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”