Scarlet klantenvereniging wordt Scarlet Telecom User Group

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MarcelVdm
TIK vzw
TIK vzw
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 maa 2003, 13:36

Beste mensen,
eerst en vooral willen we jullie melden dat we onze naam gewijzigd hebben naar "Scarlet Telecom User Group" - afgekort STUG.

Deze naam verwijst beter naar hetgeen we willen zijn: een vereniging van klanten die gebruik maken van de telecommunicatiediensten van Scarlet, dus zowel internet als telefoon en eventuele andere diensten die Scarlet in de toekomst nog zou willen of kunnen verdelen. Dus een vereniging voor ALLE klanten en niet van alleen maar mistevreden klanten.

Voorts willen we jullie ook melden dat de gesprekken met TIK vzw goed opschieten. We werken nog een aantal details uit maar er is meer dan goede hoop dat we met hen gaan samenwerken.
De afspraak is dat STUG en PUB gelijkwaardige partners zijn en werken onder de paraplu van TIK vzw.
Door die samenwerking kan STUG terugvallen op de ondersteuning van TIK vzw en de ervaring die in de loop der jaren door hen opgebouwd werd.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Knap werk, het lijkt allemaal wat meer ruggegraat te krijgen. Ik ben blij dat Scarlet jullie toch wil ontvangen, dat alleen bewijst dat ze toch met de problemen bezig zijn.

Congrats.

PS: vergeet Scarlet niet te bedanken voor het optrekken van het volume! ('t moet niet altijd negatief zijn hé)
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
MarcelVdm
TIK vzw
TIK vzw
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 maa 2003, 13:36

[quote="Block"]Knap werk, het lijkt allemaal wat meer ruggegraat te krijgen. Ik ben blij dat Scarlet jullie toch wil ontvangen, dat alleen bewijst dat ze toch met de problemen bezig zijn.[/quote]
Het zou er nog moeten aan mankeren. Zolang ze maar niet proberen om ons zoethoudertjes voor te zetten.

[quote]Congrats.[/quote]
Thanks, graag gedaan.

[quote]PS: vergeet Scarlet niet te bedanken voor het optrekken van het volume! ('t moet niet altijd negatief zijn hé)[/quote]
Dat is zeker niet onze bedoeling, als er iets goed gedaan wordt mag het ook gezegd.
Maar laat me zeggen dat ik eerder tot de sceptische kant van de mensheid behoor en dat ik eerst die upgrade ook echt wil zien (en dan vooral in mijn factuur).
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”