Wat kan ik doen?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
silverwing
Starter
Starter
Provider

Ik lees hier diverse goede dingen over welke oplossing te kiezen om over te stappen naar digitale tv maar voor mij persoonlijk is er geen die adoende is.
Mijn probleem is dat ik met 2 dvd recorders met hdd zit en die investering nu plots waardeloos lijkt te zijn of heb ik het verkeerd.
Is er dan geen enkele manier om digitale tv te hebben en (analoog)op te nemen op mijn huidige dvd recorders.

Ik hoor in directe kennissenkring niet veel goeds over de digibox van telenet(na een update instellingen verdwenen,uitvallen etc) en zou opteren om via tv vlaanderen digitaal te gaan,maar dan met behoud van mijn dvd recorders als het kan.
Kan dat niet dan zou ik willen dat ik mijn huidige situatie nl één prog.bekijken en drie andere gelijktijdig opnemen ook kan verwezenlijken zonder dus drie of meer ontvangers en of kaarten aan te schaffen.
Ik weet dat er bvb een Arion ontvanger is die tot 4 progs tegelijk opneemt op een hdd van 160 gig.maar andere alternatieven zijn ook wekom.
Wie kan mij helpen wat te doen
Voor elk probleem is een oplossing,sommige oplossingen brengen nog meer problemen.
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

Normaal zou elke dual tuner PVR aan jou wensen kunnen voldoen.
Nu nog een keuze maken. :wink:
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
silverwing
Starter
Starter
Provider

alfadude schreef:Normaal zou elke dual tuner PVR aan jou wensen kunnen voldoen.
Nu nog een keuze maken. :wink:
Dus als ik het goed begrijp zijn mijn dvd recorders nutteloos?
Voor elk probleem is een oplossing,sommige oplossingen brengen nog meer problemen.
rapweg
Plus Member
Plus Member
Provider

Ik vermoed dat deze dvd recorders enkel een analoge tuner hebben (samen met een scart ingang dan), tenzij je voor elke recorder een decoder gaat aansluiten (wat vrij omslachtig is vermits een heel pak decoders directe opname mogelijkheden hebben) zijn deze vrij nutteloos.
tommytjen
Starter
Starter
Provider

met een digibox of digcorder kunt ge nog steeds analoog blijven opnemen zenne. En digitaal opnemen is ook mogelijk, behalve op de aangervraagde programma's of film's.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”