is er iemand die weet wat er nu gaat gebeuren alemaal met rdsl ?
wat zijn de toekomst planne ?
toekomst planne
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Misschien dat ge het eens bij hen kunt vragen ?
Mij lijkt het duidelijk:
Alle klanten migreren naar Mobi* en worden zo Signpost ( fulladsl ) klanten.
En daarmee is de kous af denk ik.
Mij lijkt het duidelijk:
Alle klanten migreren naar Mobi* en worden zo Signpost ( fulladsl ) klanten.
En daarmee is de kous af denk ik.
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik hoop da der e bommeke valt op hun appartementje daar of dat ze toch minstens failliet gaan want den deze heeft nog altijd geen connectie na 37 dagen. momenteel met opzegbrief bezig. ben minder dan een jaar klant maar als ze problemen er rond maken ga ik ze eens een bezoekje brengen dat ze niet licht zullen vergeten...
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 11 sep 2005, 19:02
- Locatie: GENT
stomme vraag misschien, maar wat is juist de rol van Mobistar in dit geval? Heeft Mobistar een eigen netwerk of verkoopt het gewoon bandbreedte?
Bieb
Bieb
Naar wat ik heb begrepen kunnen ze totaal geen enkele belofte meer waarmaken
Mensen die een business abonement hebben bij realdsl met meerdere ip's kunnen er ook naar fluiten. Die hebben simpel weg geen 8ip's meer. Verder wil mobistar geen enkele klant van realdsl meer dan 75Gb geven. Dus ook geen business klanten.
Iedereen die vroeger een 512Kbit upload profiel had is terug geschroeft naar 256Kbit tenzij ze erop reageren etc.
Verder kan ik u garanderen dat Cain zich geen bal intereseert wat met de klanten van realdsl gebeurt etc...
Het beste dat er kan gebeuren voor de klanten is dat bijvoorbeeld dommel of edpnet hun een aanbod doet
Greetz Wouter
Mensen die een business abonement hebben bij realdsl met meerdere ip's kunnen er ook naar fluiten. Die hebben simpel weg geen 8ip's meer. Verder wil mobistar geen enkele klant van realdsl meer dan 75Gb geven. Dus ook geen business klanten.
Iedereen die vroeger een 512Kbit upload profiel had is terug geschroeft naar 256Kbit tenzij ze erop reageren etc.
Verder kan ik u garanderen dat Cain zich geen bal intereseert wat met de klanten van realdsl gebeurt etc...
Het beste dat er kan gebeuren voor de klanten is dat bijvoorbeeld dommel of edpnet hun een aanbod doet
Greetz Wouter
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Moomin schreef:Dat is niet wat Signpost beweerd. Signpost zegt dat zij enkel bandbreedte leveren aan Realroot. Je blijft dus wel klant bij Realroot.
Moomin
Signpost levert net GEEN bandbreedte aan RealROOT ... RealROOT zorgt voor de backbone van signpost ...
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Vampier schreef:Wat voor TOEKOMST ??????????????????????
Niet echt een idee,
RealDSL is een product dat overgenomen is door Signpost.
Op enkele gebruikers na.
Als alles goed gaat blijft RealDSL wel bestaan maar dan onder het wakend oog van signpost.
darkzero schreef:ik hoop da der e bommeke valt op hun appartementje daar of dat ze toch minstens failliet gaan want den deze heeft nog altijd geen connectie na 37 dagen. momenteel met opzegbrief bezig. ben minder dan een jaar klant maar als ze problemen er rond maken ga ik ze eens een bezoekje brengen dat ze niet licht zullen vergeten...
Ik vind dat jij verdorie veel (heel veel!) geduld hebt gehad... Ik zit nu al een maand op EDPnet, zonder zorgen, zonder miserie... Heb wel geen FUP of fixed IP meer (waar ze wel aan aan het werken zijn) maar dat weegt niet op tegen de miserie die ik gehad heb... Veel geluk bij je opzegging
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
heb ondertussen telenet (heb een heel stabiele en constante verbinding nodig). opzeg is aangetekend verstuurd met kopij naar ombudsdienst telecom. heb al reactie gehad van ombudsdienst dat ze zelf ook een brief gestuurd hebben naar cain (geen hoofdletter want hij is het niet waard! ) en dat deze een maand heeft om te reageren. heb ondertussen de domiciliëring opgezegd en de modem uitgetrokken. ik zat al sinds 9 november zonder internet, nu dik 6 weken dus. ze kunnen nu dus bij realdsl vierkant mjn kl*ten kussen en ik hoop voor hen dat ze niet moeilijk gaan doen want de fout ligt bij hen én ik heb al een maand te veel betaald. ze hebben wettelijk toch geen poot om op te staan, de losers...
een verloste ex-klant die nu eindelijk tevreden is over zijn nieuwe connectie
een verloste ex-klant die nu eindelijk tevreden is over zijn nieuwe connectie