Dialup:
Yucom, Belgacom en PI (met geen enkel van deze problemen gehad)
Mobiel:
PI via Base (aan zonaal tarief

)
Breedband:
Wanadoo: Zeer tevreden
Tiscali: Terecht gekomen door overname wanadoo, nog steeds tevreden
Scarlet: Net voor de overname van Tiscali schakelde ik over naar fulladsl die een samenwerking had met Tiscali en even met Scarlet. Dankzij de domiciliëring en online facturen factureerde tiscali verder zonder ons medeweten, dus dubbele facturatie. NIET TEVREDEN!!!
FullADSL (Academic Broadband): Overgestapt van Tiscali naar FullADSL wegens de lagere prijs en zelfde netwerk. Toen even tevreden.
FullADSL2 (Academic Broadband): FullADSL neemt nieuwe partner en de kwaliteit wordt slechter: NIET TEVREDEN!!!
ADSL2FIT: Tijdens verhuis laat ik FullADSL achter bij mijn ouders en neem ik iets met ruimere limiet. Tevreden over de lverbinding, maar service is minder (afsluiten wegens download), zeker de laatste weken als alles in het honderd loopt.
EDPnet: Dankzij de overname van de A2F klanten kom ik hier terecht. Zeer tevreden over de opvang van hun nieuwe klanten, het zijn even bange momenten als het netwerk niet mee wil, maar aan de snelheid waarmee men dit oplost brengt mijn vertrouwen volledig terug. Service en kwaliteit van EDPnet zijn perfect.
Verdere ervaringen:
Bij mijn mama

thuis hebben ze Telenet en Belgacom gehad.
Telenet: Goede verbinding, maar een beetje duur naar mijn zeggen.
Belgacom: Overgeschakkelijk van Telenet wegens verslechten van telenet verbinding en slechte service. De prijs van BGC valt goed mee dankzij ADSL GO Student (limiet is wel niet om naar huis te schrijven).