Terug virus melding

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Belgacom Skynet schreef:25/08/2003
With computer networks still mopping up from last week's SoBig virus outbreak, some experts warned that a more powerful version of the worm could appear around September 11
Bron: http://www.skynet.be/popup.html?l1=actu ... cture&p1=5
Modbreak:
meon
Eventjes je uitleg vervangen door een directe link
Afbeelding
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Gelukkig is dat voor mij geen probleem. Ik heb namelijk geen netwerk. Enfin, nu nog niet. Maar toch uitkijken geblazen voor die wel een netwerk hebben. :?
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Massachusetts schreef:Gelukkig is dat voor mij geen probleem. Ik heb namelijk geen netwerk. Enfin, nu nog niet. Maar toch uitkijken geblazen voor die wel een netwerk hebben. :?
Internet is ook een netwerk (een WAN - wide area network) en voor een virus maakt het vaak niet veel uit of het een LAN of een WAN is ... Het grote verschil is dan wel de onderlinge beveiliging...
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Dat was ik vergeten, maar dan wel een immens netwerk. En de beveiliging die is dankzij mijn nav2002 zo goed als waterdicht. Altans dat hoop ik. :wink:
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nen up-to-date Av doet al iets.. en een Up-to date os en firewall doet nog meer.

Nu ik vermoed dat we nog tot oktober een grotere frequentie van virussen gaan kennen :)

Is alle jaren hetzelfde :p

Wel nog geen warning van Trend ontvangen omtrent dat 11/09 beestje :) (mja, tis er dan nog niet ook :p)
I love it when a plan comes together!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Het belgisch instituut van post en telecommunicatie geeft min of meer officiele meldingen van virii , http://www.bipt.be/virus/viruswarning.htm
Je kan ook inschrijven op een mailing, en ik moet zeggen; ze zijn er vrij snel bij met hun meldingen, maar vermelden nog niets van bovenstaand geval.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”