Ik stap begin volgende maand (4 dec om juist te zijn) over naar Dommel aangezien mijn contract bij BGC dan ten einde is

Ik heb al redelijk wat info teruggevonden op dit forum maar ik zit toch met een aantal vraagjes :
- Kan ik al op voorhand bestellen bij dommel zodat zij automatisch vanaf 4 dec overnemen of is het best om te wachten en het bv. pas 5 dec te bestellen.
- Ik heb gelezen dat dommel mijn BGC abbo opzegt maar hoe zit dat met de betalingen die reeds gebeurd zijn voor adsl via domiciliëring ? Worden die door BGC via een creditnota teruggestort ? Want ik ben niet van plan om te betalen voor iets wat ik niet gebruikt heb hé
- Ik surf hier thuis via een router met 3 pc’s op aangesloten, het enige dat ik moet aanpassen is toch mijn login/passwoord of moeten er nog andere instellingen aangepast worden ?
- Als ik momenteel bij BGC vlot een stabiele 420 kbps haal dan zal bij dommel normaal gezien toch ook wel het geval zijn ? Ik zit op een 3,8 km van de centrale verwijderd.
Zo dat waren mijn vraagjes, zijn er mss nog specifieke zaken waar ik zeker rekening mee moet houden ?
Alvast bedankt