Hallo,
Vandaag is de knoop doorgehakt en is m'n bestelling buiten voor een aansluiting op EDPNet. Morgen gaat een aangetekend schrijven buiten naar RealDSL voor het niet nakomen van hun diensten pakket. Na alle rotzooi met de boekhouding (geld teveel afgehaald via dommiciliering), was de kers op de taart een downtime van 1 week (and still counting...).
Aan de heren (en dames?) van EDPNet: Na m'n ervaringen met RDSL hoop ik een goed alternatief te hebben gevonden voor m'n vorige liefde (Easynet) waar ik meer dan 6 jaar trouwe en tevreden klant ben geweest. Ik hoop dat ik bij jullie een even goede service kan vinden, met een goede connectie en een transparante support met de nodige feedback naar z'n klanten toe. Ik ben niet iemand die om de haverklap aan de lijn hangt met problemen (ben zelf IT prof met een PowerEdge server, Exchange 2003 en eigen sites op die server), dus zolang alles loopt zoals het moet, zullen jullie geen last hebben van me
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik binnenkort alle nare ervaringen met RDSL achter me kan laten en terug met een gerust hart op internet geraak
So long RealDSL, Hello EDPNet
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Tja zwijg me over realdsl , ben ook ex klant easynet en zoek nu ook een nieuwe provider . Vandaag klacht ingedient bij de ombudsman voor telecom want die praktijken van real kunnen niet door de beugel .
Ik ben nog aan het wikke en wegen tussen EDPnet en dommel . Laat je bevindingen maar horen
Ik ben nog aan het wikke en wegen tussen EDPnet en dommel . Laat je bevindingen maar horen
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Sniffie schreef:Tja zwijg me over realdsl , ben ook ex klant easynet en zoek nu ook een nieuwe provider . Vandaag klacht ingedient bij de ombudsman voor telecom want die praktijken van real kunnen niet door de beugel .
Een groot voordeel voor EDPnet is de snelheid, zowel up als down,(als je telefoonlijn dit aankan) en qua limiet hangt het ervan af of je veel downloadt of niet. EDPnet is goedkoper dan Dommel als je minder dan 32GB of meer dan 80GB verbruikt (met nachtsurfen zijn ze goedkoper onder de 44GB en meer dan 53GB).
ZMD schreef:Een groot voordeel voor EDPnet is de snelheid, zowel up als down,(als je telefoonlijn dit aankan)
Vooral de upload is belangrijk voor me, aangezien ik m'n eigen web- en mailserver heb draaien... En dan is die 640kb mooi meegenomen
...En aangezien ik maar 1070m van de centrale verwijderd zit, zal het er zeker wel inzitten.