Smallband snelheid

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Niet echt voor overige ISP's, maar eigenlijk voor alle ISP's. Heeft iemand soms een lijstje met de diverse smallband snelheden die je bij een ISP hebt (eventueel ook de effectieve snelheid, niet alléén wat ze beweren), en vanaf hoeveel GB dat start bij het basisabonnement.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Skynet : 10GB, d : 128kbit/s, u : 256kbit/s -> +- 13KB/s, 27KB/s
Laatst gewijzigd door crapiecorn 15 nov 2006, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
wietje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2006, 14:19

Yabu ADSL vanaf 50gb
mediumband snelheid: 1024/256 kbps
effectief: 734/265 kbps
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

r2504 schreef:Niet echt voor overige ISP's, maar eigenlijk voor alle ISP's. Heeft iemand soms een lijstje met de diverse smallband snelheden die je bij een ISP hebt (eventueel ook de effectieve snelheid, niet alléén wat ze beweren), en vanaf hoeveel GB dat start bij het basisabonnement.


Ik kan je niet helpen want bij Dommel bestaat geen Smalband :lol: :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ketter schreef:Ik kan je niet helpen want bij Dommel bestaat geen Smalband :lol: :lol:


Stopt je internet dan gewoon bij het bereiken van je volume, of kan je onbeperkt volume aankopen ?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

r2504 schreef:
ketter schreef:Ik kan je niet helpen want bij Dommel bestaat geen Smalband :lol: :lol:


Stopt je internet dan gewoon bij het bereiken van je volume, of kan je onbeperkt volume aankopen ?


Wat ik lees op dommel (zelf geen ervaring met dommel)

wat als ik mijn standaard traffiek overschrijdt?
net voor het bereiken van de 9 gb limiet zal u een e-mail ontvangen met de vraag om een keuze te maken uit 2 opties :
a) u kiest ervoor om uw lijn bij het bereiken van de 10 gb transfer om te schakelen op small band (64 kbps up en down). in dit geval dient u niet te klikken op een van de opties in de e-mail. dit is dus de standaard optie. op de transfer aan deze snelheid is er een fup van toepassing, m.a.w. behoudens zware netwerk-overbelasting, kan u zoveel up- en dowloaden als u wil.
b) u kiest ervoor uw standaard snelheid te behouden en klikt hiervoor op de link binnen deze e-mail. in dit geval ontvangt u op het maandeinde een proforma faktuur voor de overusage (dus het gedeelte dat u meer dan 10 gb gebruikte) aan een prijs van 1,00 euro incl btw per gb.
de koe zegt boe
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

de 64/64kbit geld enkel voor het laagste abbo.

NOTE: sinds dommel geen upload limiteerd geld u limiet enkel voor download, en ze hebben er ""happy hour" denk aan nachtsurfen maar dan van 24:00 tot 12:00

NOTE2: Je kan een "boost pack" aanschaffen als je een netconnect abbo hebt, en ENKEL met een netconnect abbo, om je upload naar 384Kbit, je limiet +10gb en smallband naar 1.5Mbit op te waarderen
(nogmaals: op lite en plus zijn deze opties NIET mogelijk, ik ga daarom ook overschakelen naar een gewone netconnect ipv plus, dit komt op hetzelfde uit met zelfde volume en geen boost pakket mogelijk ... belachelijk)


Dommel netconnect plus 100gb
dan op smallband (dommel gebruikt de term "middleband")
1Mbit/256Kbit
effectief: 880Kbit/220Kbit (in mijn geval toch, zeer stabiel op deze snelheid)



Dommel netconnect 50GB
1Mbit/256Kbit
OF met boost pack 60GB
1.5Mbit/384Kbit

(heb zelf dit abbo niet, maar neem aan zelfde speeds op smallband... we gaan echter niet speculeren ;] )
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Bij mijn Dommel Netconnect + boostpack heb ik op Mediumband zeker (al hoger gehad ook..en constant/stabiel) 120kbyte-plus down en tegelijk 35kbyte up op torrents. Beiden stabiel.
Die mediumband is zalig.

BTW Budtske, van Dommel zelf:
subject: netconnect plus / netconnect + boostpack: mediumband at 1536 kbit/sec
as of today customers using the netconnect adsl-account enhanced with the boostpack will receive 1536 kbit/sec mediumband download capacity and 448 kbit/sec upload capacity instead of the regular 1024/256 kbit/sec. this enhanced mediumband download will also be applicable to our adsl netconnect plus accounts. the netconnect plus accounts will have a 1536/320 kbit/sec profile in mediumband.

Dus in Mediumband krijg je bij een Netconnect + Boostpack
1536 down / 448 up

en voor een Netconnect Plus is het 1536 down / 320 up
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

ik heb dan toch echt geen 1.5Mbit "mediumband"
en die upload is toch ook echt maar 256kbit ... even bellen dan
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”