Mobistar voicemail (rinkeltijd verlengen)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Hallo,

Ik zoek een manier om de tijd tussen het eerste rinkel signaal en het opnemen door de voice mail te verlengen.

Nu is dit de standaard tijd maar da's in mijn geval voor 50% van de gevallen te kort (broekzakvissen, lopen tot aan de GSM...).

Ik weet dat het mogelijk is maar ik vind nergens meer hoe :(

Edit: Ik ben bij Mobistar.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je prepaid hebt: pech
Indien je een abonnement hebt moet je kijken in de instellingen van je GSM, het is een doorschakeling en daar zou je de time-out moeten kunnen instellen.
gimic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb abonnement en heb gewoon naar mobistar gebeld en hen gevraagd om het op het maximum te zetten, dit is 30 seconden.
Indien je ook een abonnement hebt wil ik je de nummer wel pm'n, 't is een nummer voor business klanten dus niet voor het grote publiek

Gimic
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Ik heb prepaid, jammer genoeg
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

gimic schreef:Ik heb abonnement en heb gewoon naar mobistar gebeld en hen gevraagd om het op het maximum te zetten, dit is 30 seconden.
Indien je ook een abonnement hebt wil ik je de nummer wel pm'n, 't is een nummer voor business klanten dus niet voor het grote publiek

Gimic

Mja, ge kunt da gewoon in uw instellingen in de gsm gaan veranderen hoor. Voor m'n Nokia 6020 is dat Menu > Settings > Call settings > Call divert > Divert if not answered > activate > To voice mailbox > Delay time: 30 seconds.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”