santis

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
djeepauto
Starter
Starter
Contacteer:

Bij de draadloze modem van Siemens, moet je bij Advand users een paswoordingeven. Ik heb die eens gekregen, maar natuurlijk vergeten. Wie weet hem.
Ik heb ook nog altijd bij outlook als ik de pc opzet kan ik ontvangen, maar de tweede maal als ik op--- verzenden/ ontvangen duw blijft hij veriferen

[mod="The Oddity"]
Topic moved, stond in verkeerde forum. Gelieve ook slechts 1 onderwerp per topic aan te snijden. Geen mix van maken met al je problemen!!![/mod]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wat betreft die Advanced users? Waarover heb je het eigenlijk?

Advanced users op een Pc configuratie of een instelling in die Santis-modem? In het controlepanel?

Bedoel je het adminpwd van het control panel? normaal krijg je dat van BGC of staat dat in het boekje.. dat is het default pwd, normaal moet je dat wijzigen.. en onthouden, indien je dat vergeten bent, kan je er niet meer in, dan kan je enkel evt de modem resetten.. en gans opnieuw beginnen.

Wat betreft dat outlook, probleem, post dat in een nieuwe topic met meer info over de accounts die er in staan. Dit is zuiver een configuratieprobleem in die account in Outlook. Kan ook zijn dat de servers eens plat gaan (bvb van Skynet).
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”