fout 721
ik heb een adsl-go abonnement met een asus-usb modem. Ik heb mij onlangs een pc aangeschaft en sindsdien krijg ik altijd fout 721(kan geen verbinding maken met de externe computer) als ik inbel. Al meermaals naar belgacom gebeld maar het probleem is nog niet opgelost. Enkel wanneer ik de windows xp firewall en mijn virusscanner uitzet (avg) en de computer herstart lukt het wel in te bellen. Hierna zet de firewall en de virusscanner terug aan en begin dan te surven. Weet iemand hiervoor een oplossing?
Als je dan verbinding hebt, volgens je uitleg... surf dan naar Belgacom Online Support.aruna schreef:ik heb een adsl-go abonnement met een asus-usb modem. Ik heb mij onlangs een pc aangeschaft en sindsdien krijg ik altijd fout 721(kan geen verbinding maken met de externe computer) als ik inbel
Zoek je modem (type) en pluis alles uit.
Trouwens jij spreekt van "inbellen".
In de settings moet normaal toch staan altijd verbonden, bij ADSL.
Of heb ik je niet juist geïnterpreteerd?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Aangezien aruna spreekt over een USB-modem bel je eigenlijk nog altijd in zoals op de manier dat je met een ouwe 14k4-modem zou inbellen .Blue-Sky schreef:Trouwens jij spreekt van "inbellen".
In de settings moet normaal toch staan altijd verbonden, bij ADSL.
Welke firewall gebruik je? Die van Windows zélf? En als je slechts 1 van de 2 inschakelt? Of gebeurt het pas bij combinatie van al deze factoren? Zoek ook eens naar nieuwere drivers voor je modem, kan soms ook helpen ...
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727